23 Авг 2019, 09:39

Обсяг ринку медійної інтернет-реклами України у I півріччі 2019 року склав майже 2 млрд. грн

Згідно отриманих даних Комітетом з питань інтернет-реклами при Інтернет Асоціації України обсяг медійної інтернет-реклами в Україні за перше півріччя 2019 року склав 1 987 млрд. грн. Це на 82% більше аналогічного показника за перше півріччя 2018 року. 

Традиційно предметом дослідження став обсяг коштів, який був направлений рекламодавцями на розміщення медійної інтернет-реклами з таргетуванням на українську інтернет-аудиторію. Водночас методика дослідження створена на перехресному аналізі даних, отриманих від рекламних агенцій, видавців та сейлз-хаусів. 

В Комітеті зазначають, що частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами склала 61,41%. 

Також в рамках дослідження було визначено частки видів медійної інтернет-реклами, що розподілилась наступним чином:

  • Частка банерної реклами – 34%
  • Частка in-stream video (реклама у відеоплеєрі: pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) – 41%
  • Частка  in-page video (content-roll) – 11%
  • Частка нестандартних рішень (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish та screenglide, синхронні банери, фронтлайни, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоці та інші схожі прояви) – 9%
  • Частка спонсорства – 5% 

Частки мобільної медійної інтернет-реклами в загальному обороті склали:

  • Частка банерної реклами – 20,7%
  • Частка in-stream video – 22,0%
  • Частка  in-page video – 0,7%
  • Частка інших нестандартних рішень – 2,5%
  • Частка спонсорства – 1,1%

Підсумкова частка мобільної медійної реклами склала 47%.

Також у результаті дослідження була визначена частка Programmatic розміщень, яка склала зі сторони агенцій 34,6% та 50,8% зі сторони видавців. 

У вказаний період частка соціальних медіа та месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber та інші) склала 36,54%. 

З даними за перше півріччя 2018 року можна ознайомитись тут, за весь 2018 рік – тут.

У дослідженні взяли участь наступні рекламні агенції: ADINDEX, AdWork, Dentsu Aegis Network Ukraine, DIEVO, Havas Digital, Maxus Sigma, MediaHead, Netpeak, newage., Publicis One, razom communications, TMGU, WebPromo.

А також представники найбільших інтернет-майданчиків, холдингів та сейлз-хаусів: 1+1, Adpartner, Edipresse Media, FISH, Go2Ne, Online.ua, Programmatic Media Group, RBC, RIA, Rontar, RST, StarLight Digital Sales, Treeum, Ukr.net, UMH, Автоцентр, Люкс (24 канал), Новое время, Обозреватель. 

Расскажите друзьям про новость