У меня был шок. Моей дочке 11 лет, и я получаю футболку, где написано «Секс, драгс та егоїзм». Мне стало страшно, я начала искать, кто это сделал. Первые два дня я была в стрессе, разговаривала с дочкой, не подписалась ли она куда-то. Ребенок тоже был в шоке.
Но посыл про эгоизм был очень правильный. У моей дочери много друзей, и я часто наблюдаю, что они достаточно эгоистичны, и привить им чувство сострадания, желание помочь — это большая работа. Хотя в некоторых школах проводят много благотворительных акций, как по мне, это обязанность родителей. Чтобы мой ребенок понимал, почему мы занимаемся благотворительностью, я рассказываю о сегодняшних проблемах общества: детям важно объяснять, а не насаждать. Это понимание у дочери приходит через наши диалоги и совместные решения, кому и как помочь. Из ее окружения мало кто разделяет такие ценности.
Тепер я знаю, що отримав футболку для дітей. Насправді пакунок був такий класний, ніби сувенір. Це був целофановий пакет, в якому вакуумували дві футболки, що виглядали як плями.
Я два дні тримав його на столі, мені говорили: «Дімо, це тобі прислали як опініон-лідеру, напевно, ти маєш це розпакувати і викласти фото у соцмережі». Але у мене, як у людини з креативної індустрії, не піднялася рука розпакувати футболки, настільки круто вони виглядали запакованими. І досі пакунок висить у моїй шафі, я всім кажу, що це сувенір.
Читайте полную программу первого Наверняка BLAGOмарафона.
Я вважаю, що благодійність — це дуже вузький сегмент, треба говорити про соціальну діяльність, тому що це все, чим ми займаємося і що віддаємо. І це те, що нас відрізняє від тварин. Людям треба давати конкретні інструменти, з якими вони можуть долучитися до соціальної діяльності.
Моей дочке посылка понравилась. Тогда у нее был день рождения, и футболка стала любимым подарком.
Нужно ли учить благотворительности? Думаю, об этом стоит говорить.
Нужно ли подавать пример? Да, в этом есть смысл. Но рассказывать о том, ЧТО ты делаешь, неправильно. О том, КАК ты это делаешь, наверное, стоит. Главное — разобраться с мотивом благотворительности, ее не надо стесняться, она должна исходить от сердца. Помощь и благие дела — это не только история для неимущего или убогого. Это и о красоте, и об удобстве.
Ми починали з промоції благодійності, а в результаті дійшли до того, що прагнемо говорити не про якісь, характерні риси чи кроки, а взагалі — чому ми хочемо віддавати? І що це таке: уміння, навичка, модна звичка, ознака порядної людини чи жертовність? Отакими питаннями варто перейматися. А також як цьому навчити дітей і чи це потрібно? Нині є тисячі курсів, як правильно чистити зуби. Хіба й ми не маємо проводити навчання благодійності як елементарної дії? Тому ми спланували цю акцію, разом з Ekonomika+ розробили бренд PROTYTECHII та влаштовуємо перший Наверняка BLAGOмарафон.