Няв і гав: Фокстрот презентував ролик на підтримку тварин у притулках
23 Июн 2021, 17:38

Няв і гав: Фокстрот презентував ролик на підтримку тварин у притулках

Ролик став продовженням проєкту «Пухнасті друзі в кожен дім», з яким компанія спільно з благодійною організацією Happy Paw стартувала на початку року.

Щоб допомогти «пухнастикам» знайти сім’ю і люблячих господарів, нам захотілося створити цілу команду на чолі з лисичкою Фоксі. Тому, крім розробки ідеї і міні-сценарію, копітка робота велася над анімацією кожного персонажа. Так що тепер у нас є не один, а цілих п’ять 3D-героїв.
Наталія Ставраті
маркетинг-директор Фокстрот

Відео знайшло дуже теплі відгуки серед підписників офіційного YouTube -каналу:

  • «Готовий хоч внутрішньовенно собі це включити».
  • «Це круто! Я якраз хочу брати песика з притулку!».
  • «Я в суботу заберу собі бездомну дворняжку».
  • «Я дуже хочу, щоб ця реклама стала популярною, проблема з місцем проживання пухнаcтих друзів актуальна і донині, але багато хто забуває про наших друзів, потрібно щоб на це відео відгукнулися якомога більше небайдужих людей».

Відзначимо, що в рамках співпраці Фокстрот і фонду допомоги притулкам для тварин-безхатченків БО Happy Paw запущено безліч ініціатив, включаючи щомісячну адресну допомогу притулкам у вигляді необхідної їм побутової техніки, а також за проєктом «Опіка». За підтримки бренду в притулку Бест Френдс (Київська обл.) збудовано вольєр для двох лисичок, які постраждали від браконьєрів, і Фокстрот взяв їх під особисту опіку, забезпечивши їх утримання.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім цього, вже кілька місяців столицею курсують забрендовані поїзди метро із закликом забрати «пухнастиків» додому або допомогти їм знайти сім’ю. Фінансування з просування інформації про потреби притулків і про конкретних вихованців, яким потрібні господарі, повністю взяв на себе Фокстрот в рамках проєкту «Пухнасті друзі в кожен дім».

А на початку червня у 20 столичних магазинах з’явилися у продажу благодійні магніти, виручені кошти від яких будуть перераховані на потреби притулків-партнерів БО Happy Paw. Незабаром ця ідея буде масштабована на всю мережу.

Величезна робота команди і партнерів зі створення анімаційного ролика була пророблена за кілька місяців, і тепер тисячі людей підспівують «няв-няв, гав-гав».

«А ще ми впевнені, що багато хто став на крок ближче до мрії обзавестися чотирилапим другом, який чекає на нього в найближчому притулку», – говорять автори відео.

Ролик транслюватиметься в діджитал-каналах, соціальних мережах, на сотнях ТВ-екранах телевізорів 164 роздрібних магазинів Фокстрот та інших офлайн-майданчиках.

Над створенням ролика працювали:
Маркетинг директор – Наталія Ставраті
Креативний директор – Олександра Шабля
Арт директор – Лєра Мироненко
Копірайтер – Таня Путінцева
PR – Оксана Ковальчук
Музика і саунд дизайн – Діма Сніжко
Анімація – Moonhauzen Creative Production Studio

Расскажите друзьям про новость
Tracking Pixel