NOVUS оновив  позиціонування і запустив  рекламну кампанію
05 Ноя 2020, 11:46

NOVUS оновив позиціонування і запустив рекламну кампанію

До 11 річниці в Україні мережа NOVUS запустила нову рекламну кампанію, у якій розповіла про головну цінність бренду.

Креативне агентство Lions, що входить до складу комунікаційної групи TWIGA Ukraine, розробило оновлене позиціонування для мережі супермаркетів NOVUS. Головна ідея — все заради свіжості. Саме вона і стала слоганом кампанії. У новій стратегії команда підкреслила, що свіжість продуктів — це не просто стандарт, якого слід дотримуватися. Це принцип, яким керуються усі співробітники мережі, для яких важливо, щоб продукція була найсвіжіша і найсмачніша.

«Наче квант, справжня свіжість існує лише в момент її створення. Ми намагались у всьому ухопити ці найважливіші миті, і це було  не так просто. Адже реалізація цієї ідеї вимагала значної сміливості у зміні звичного процесу зйомок. Ми принципово працювали без фуд-стилістів, в кастингу принципово надавали перевагу робітникам магазинів NOVUS, а всі локації — власне і були магазинами або господарствами постачальників. Адже тільки так можна побачити та відобразити народження свіжості», — розповідає креативний директор Lions Владислав Войцеховскі.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Окрім серії рекламних роликів, було знято 2 документальних фільми. Споживач потрапляє за лаштунки NOVUS, де на власні очі бачить, як випікається подовий хліб та створюються кулінарні шедеври. Вигадувати нічого не довелось. Головні герої — реальні працівники супермаркетів. У кожного з них своя життєва історія, але всі вони дотримуються принципів, завдяки яким споживачі отримують лише якісні продукти.

«У нас високі стандарти роботи. Ми прагнемо забезпечити супермаркети найкращими товарами. І не йдемо на компроміс, якщо їхня якість нас не влаштовує. Саме такими принципами керуємося в роботі», — коментує головний бренд-менеджер NOVUS Ольга Новіченко. 

Із попередніх кампаній ми знаємо, що NOVUS вартий довіри, а в асортименті свіжі товари кожного дня. Цю довіру потрібно було примножити та розповісти споживачам, що стоїть за свіжістю.

«Є речі, які набагато важливіші за базову потребу вгамувати голод: це безпека продуктів і місця, де ти їх купуєш, особлива атмосфера та ставлення персоналу до тебе. Важливий сам процес покупки та емоції, які ти переживаєш. Тому наша агенція запропонувала сміливу стратегію з фокусом на принциповості, яка, крім продуктової, надає ще й емоційної свіжості NOVUS», — розповідає директорка агенції Lions Ганна Рибалка.

Кампанія стартувала наприкінці жовтня, після святкування мережею 11 річниці роботи в Україні. Масштабна комунікація запланована на 2020-2021 роки.

Расскажите друзьям про новость