NOVUS оновив  позиціонування і запустив  рекламну кампанію
05 Ноя 2020, 11:46

NOVUS оновив позиціонування і запустив рекламну кампанію

До 11 річниці в Україні мережа NOVUS запустила нову рекламну кампанію, у якій розповіла про головну цінність бренду.

Креативне агентство Lions, що входить до складу комунікаційної групи TWIGA Ukraine, розробило оновлене позиціонування для мережі супермаркетів NOVUS. Головна ідея — все заради свіжості. Саме вона і стала слоганом кампанії. У новій стратегії команда підкреслила, що свіжість продуктів — це не просто стандарт, якого слід дотримуватися. Це принцип, яким керуються усі співробітники мережі, для яких важливо, щоб продукція була найсвіжіша і найсмачніша.

«Наче квант, справжня свіжість існує лише в момент її створення. Ми намагались у всьому ухопити ці найважливіші миті, і це було  не так просто. Адже реалізація цієї ідеї вимагала значної сміливості у зміні звичного процесу зйомок. Ми принципово працювали без фуд-стилістів, в кастингу принципово надавали перевагу робітникам магазинів NOVUS, а всі локації — власне і були магазинами або господарствами постачальників. Адже тільки так можна побачити та відобразити народження свіжості», — розповідає креативний директор Lions Владислав Войцеховскі.

Окрім серії рекламних роликів, було знято 2 документальних фільми. Споживач потрапляє за лаштунки NOVUS, де на власні очі бачить, як випікається подовий хліб та створюються кулінарні шедеври. Вигадувати нічого не довелось. Головні герої — реальні працівники супермаркетів. У кожного з них своя життєва історія, але всі вони дотримуються принципів, завдяки яким споживачі отримують лише якісні продукти.

«У нас високі стандарти роботи. Ми прагнемо забезпечити супермаркети найкращими товарами. І не йдемо на компроміс, якщо їхня якість нас не влаштовує. Саме такими принципами керуємося в роботі», — коментує головний бренд-менеджер NOVUS Ольга Новіченко. 

Із попередніх кампаній ми знаємо, що NOVUS вартий довіри, а в асортименті свіжі товари кожного дня. Цю довіру потрібно було примножити та розповісти споживачам, що стоїть за свіжістю.

«Є речі, які набагато важливіші за базову потребу вгамувати голод: це безпека продуктів і місця, де ти їх купуєш, особлива атмосфера та ставлення персоналу до тебе. Важливий сам процес покупки та емоції, які ти переживаєш. Тому наша агенція запропонувала сміливу стратегію з фокусом на принциповості, яка, крім продуктової, надає ще й емоційної свіжості NOVUS», — розповідає директорка агенції Lions Ганна Рибалка.

Кампанія стартувала наприкінці жовтня, після святкування мережею 11 річниці роботи в Україні. Масштабна комунікація запланована на 2020-2021 роки.

Расскажите друзьям про новость