Ялинки, мандаринки, олені: новорічна банальщина від брендів
30 Дек 2020, 13:32

Ялинки, мандаринки, олені: новорічна банальщина від брендів

Новорічну вітальну листівку можна розробити легко, із цією задачею можна справитися самостійно і нема сенсу звертатися до сторонніх осіб.

Формула доволі проста:

Перше — взяти новорічні атрибути: ялинка, подарунки на гілочці, мандаринки, Санта-Клаус та олені або цифру року.

Друге — написати побажання щасливого Нового Року і як родзинку додати китайського символізму у вигляді щура, бика, собаки.

Третє — додати логотип компанії.

Це шаблон по якому працює 99% українського бізнесу і з року в рік всі стикаються з однаковими наслідками: новорічна реклама всіх брендів однакова, яка однаково проходить повз увагу людей.

Ключова помилка, яка призводить до такого жалюгідного стану речей, — підміна пріоритетів. Не бренд для свята, а свято для бренда. Основний виклик який щоденно стоїть перед маркетологами/рекламістами — як розвивати свій бренд, і одним з аспектів цієї роботи є можливість ефективно використовувати різні інфоприводи.

Якщо мова йде про загальні інфоприводи, то саме диференційований бренд дозволяє маркетологу відокремитись від загальної маси «вітаємо з Новим Роком і Різдвом Христовим». Але цей шлях складний, потребує чіткого розуміння власного позиціонування і бренд-стратегії.

Тому в намаганні відрізнятись частіше використовують скандал. На перший погляд, це видається значно легшим. Але скандали не конвертують знання в бажання користуватися/купувати, а бренд, навпаки, стає трампліном відносин.

На що варто звернути увагу:

1. Новий рік (день народження компанії чи інше свято) — це привід, а не основне повідомлення. Всі знають що наступний рік 2021 і його китайським символом є металевий бик, важливо зрозуміти, яке саме відношення має до металевого бика саме ваш бренд. Можливо, краще забути про китайців і спробувати використати факти, які логічно вбудовуються в систему вашого бренду.

2. Вся новорічна мішура (ялинка, китайські символи, Санта-Клаус) — це інструментарій по донесенню повідомлення. Ключовий виклик —зрозуміти і сформулювати іміджеве повідомлення.

3. Скоріше за все, розробити іміджеве повідомлення бренду зсередини вам не вдасться. Бо сприйняття бренду — це та річ, яку ви не зможете відчути, навіть досконало розуміючи всі аспекти. Без допомоги людей, які здатні подивитись на ситуацію зі сторони, тут не обійтись. Але про це в нашій окремій статті про Гелікоптер в’ю в рекламі.

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость