Ялинки, мандаринки, олені: новорічна банальщина від брендів
30 Дек 2020, 13:32

Ялинки, мандаринки, олені: новорічна банальщина від брендів

Новорічну вітальну листівку можна розробити легко, із цією задачею можна справитися самостійно і нема сенсу звертатися до сторонніх осіб.

Формула доволі проста:

Перше — взяти новорічні атрибути: ялинка, подарунки на гілочці, мандаринки, Санта-Клаус та олені або цифру року.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Друге — написати побажання щасливого Нового Року і як родзинку додати китайського символізму у вигляді щура, бика, собаки.

Третє — додати логотип компанії.

Це шаблон по якому працює 99% українського бізнесу і з року в рік всі стикаються з однаковими наслідками: новорічна реклама всіх брендів однакова, яка однаково проходить повз увагу людей.

Ключова помилка, яка призводить до такого жалюгідного стану речей, — підміна пріоритетів. Не бренд для свята, а свято для бренда. Основний виклик який щоденно стоїть перед маркетологами/рекламістами — як розвивати свій бренд, і одним з аспектів цієї роботи є можливість ефективно використовувати різні інфоприводи.

Якщо мова йде про загальні інфоприводи, то саме диференційований бренд дозволяє маркетологу відокремитись від загальної маси «вітаємо з Новим Роком і Різдвом Христовим». Але цей шлях складний, потребує чіткого розуміння власного позиціонування і бренд-стратегії.

Тому в намаганні відрізнятись частіше використовують скандал. На перший погляд, це видається значно легшим. Але скандали не конвертують знання в бажання користуватися/купувати, а бренд, навпаки, стає трампліном відносин.

На що варто звернути увагу:

1. Новий рік (день народження компанії чи інше свято) — це привід, а не основне повідомлення. Всі знають що наступний рік 2021 і його китайським символом є металевий бик, важливо зрозуміти, яке саме відношення має до металевого бика саме ваш бренд. Можливо, краще забути про китайців і спробувати використати факти, які логічно вбудовуються в систему вашого бренду.

2. Вся новорічна мішура (ялинка, китайські символи, Санта-Клаус) — це інструментарій по донесенню повідомлення. Ключовий виклик —зрозуміти і сформулювати іміджеве повідомлення.

3. Скоріше за все, розробити іміджеве повідомлення бренду зсередини вам не вдасться. Бо сприйняття бренду — це та річ, яку ви не зможете відчути, навіть досконало розуміючи всі аспекти. Без допомоги людей, які здатні подивитись на ситуацію зі сторони, тут не обійтись. Але про це в нашій окремій статті про Гелікоптер в’ю в рекламі.

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость