Новий формат Borjomi: маленька банка із сильним характером
17 Мар 2020, 10:15

Новий формат Borjomi: маленька банка із сильним характером

Borjomi презентує новий формат банки — 150 мл. Він з’явиться в Україні вперше, тому можна сміливо казати про тренд цілої культури on the go — тобто споживання на ходу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Маленька банка, але характеру в ній не менше! Вона не займає багато місця, швидко охолоджується, приваблює стильним дизайном і зручним об'ємом. Не важливо, які в тебе плани, — драйвова вечірка чи ранковий джогінг. Borjomi 150 мл — твій мінеральний піт-стоп у щоденній подорожі. 

«Згідно з даними досліджень невеликий формат є не менш популярним у порівнянні з класичним — 330 мл — серед молодої прогресивної аудиторії. Активні люди, які багато подорожують, шукають нових вражень, цінують комфорт та час, любителів чогось нового, споживачів, які люблять бренд, але готові експериментувати. Новий формат Borjomi саме для них. Нова маленька банка — чудова нагода легко познайомитися з брендом, зробити перший маленький ковток та приєднатися до великої сім’ї фанатів води з характером», — каже Наталія Ревіка, директор із маркетингу IDS Borjomi Ukraine.

 

Расскажите друзьям про новость