Новинний додаток SQUID стартує в Україні
05 Сен 2019, 14:04

Новинний додаток SQUID стартує в Україні

SQUID App, перший персоналізований новинний додаток для міленіалів доступний у всій Європі, стартує в Україні. Користувачі тепер можуть обирати теми, які для них дійсно важливі,  слідкувати за останніми новинами та творчо взаємодіяти з цікавими статтями – все в одному додатку.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
  • SQUID є безкоштовним та не вимагає реєстрації
  • Понад 100 категорій новин та понад 20 000 джерел
  • Функції для індивідуального підлаштування додатку, як-от обирання та сортування тем, збереження статей та блокування джерел

SQUID робить релевантні новини легкими для доступу та використання. Додаток пропонує широкий перелік тем, серед яких користувачі можуть обирати ті, які вони хочуть читати, та таким чином персоналізувати свою власну стрічку новин. Алгоритми SQUID збирають, сортують та пріоритезують новини з різних якісних джерел в Інтернеті, у такий спосіб даючи користувачам змогу бути в курсі найважливіших та найсвіжіших подій. Тим часом, SQUID збільшує трафік видавців/джерел новин, притягуючи до них цільову аудиторію міленіалів.

«Ми хочемо допомогти молодим поколінням заново відкрити для себе читання новин як певне цікаве, веселе та захоплююче щоденне заняття», — говорить Йохан Отеліус, СЕО та засновник SQUID App. 

 

Расскажите друзьям про новость