У Вінниці на проспекті Космонавтів, 49 відкрито «Сільпо» у стилі антидизайн. Магазин є присвятою космічним людям ― геніям, чия уява зробила наш світ ще більш цікавим місцем. Відправна постать у дизайн-історії нового вінницького «Сільпо» ― Сальвадор Далі. Це вже четвертий дизайнерський супермаркет мережі у місті. Всього ж їх у Вінниці вже вісім.
«Космічна нескінченність людської творчості – не тільки в дизайні, а й основах роботи магазину. У команді «Сільпо» ― свої таланти з подолання меж. Так, наприклад, для Гостей магазину Власний імпорт зібрав дивовижні продукти більш як з 80 країн світу ― це є справжній гастровсесвіт. Лавка Традицій віднайшла найкращих виробників серед сімейних фермерів і ремісників України, а у відділ хамона призначила головувати апетитним таїнством незрівнянного місцевого контадора», — розповідає Катерина Огуряєва, директорка з маркетингу «Сільпо».
Власне виробництво «Сільпо» створило для Вінниці свою мапу гастрокосмосу ― риба гарячого копчення, піца, кондитерські вироби, мініпекарня та страви з кулінарії, що мають надвластивості дарувати час, звільняючи від кулінарних пошуків.
1065 м2 торгового залу ― макросплеск творчого натхнення. На вході Гостей зустрічає величезний фіолетовий анфас Далі, який дивиться завжди прямо на тебе, хоч би звідки ти підійшов. Час з найвідомішого художнього образу митця стікає безапеляційно й скромно ― з годинника прямо у відерце на підлозі. Всередині магазину ― артоб’єкти, що на очах Гостей оживають і стають суб’єктами. Смугаста чорно-біла підлога повільно реінкарнується в зебру на колонах. Атланти тримають світ на плечах, бо замість голови в них то кавуни, то ананаси. Мармурові руки-очі-ніздрі простягаються стежками чуттєвості над полицями зі смакотою. У паузах між чорних дір на кислотно-кольорових стінах з сиру шлють повітряні поцілунки невгамовні копії Мерилін Монро. А неподалік від кас на виході з магазину догори ногами виросла рясна поляна грибів.
У новому магазині з 8:00 до 23:00 працюють 6 класичних кас, 6 самокас і одна тютюнова окремо. Для зручності Гостей доступні послуги самовивозу та доставки. А ще ― прогресивно-екологічне нововведення ― електронні цінники, що дають змогу скоротити витрати паперу й до того ж справді оперативно оновлювати ціни на товари.