Новая кампания для «Сильпо» показала, что скрывается под упаковкой.
26 Апр 2018, 12:26

Новая кампания для «Сильпо» показала, что скрывается под упаковкой.

Яркая рекламная кампания для продуктов под знаком «Премія» сделала ставку не на красивую упаковку, а на то, что скрывается под ней. Над проектам работало креативное агентство BBDO Ukraine. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость