Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії
03 Ноя 2021, 17:07

Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії

Ідею кампанії розробили в Michurin.

«Експорт звучить як економічний термін. Здається, ніби експортувати можуть тільки великі шишки. Ніби для експорту потрібно кілька тон вантажу та відділ, який буде розбиратися з документами. Але це не так. Ні сотні документів, ні габаритний багаж не потрібні. Доставляй хоч пір’їнку до Венесуели. З будь-якого відділення і звичним для способом. Бо експорт в Новій пошті, це і є та сама звичайна доставка. Але ми називаємо її – глобальна доставка», — зазначили креативники.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость