Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії
03 Ноя 2021, 17:07

Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії

Ідею кампанії розробили в Michurin.

«Експорт звучить як економічний термін. Здається, ніби експортувати можуть тільки великі шишки. Ніби для експорту потрібно кілька тон вантажу та відділ, який буде розбиратися з документами. Але це не так. Ні сотні документів, ні габаритний багаж не потрібні. Доставляй хоч пір’їнку до Венесуели. З будь-якого відділення і звичним для способом. Бо експорт в Новій пошті, це і є та сама звичайна доставка. Але ми називаємо її – глобальна доставка», — зазначили креативники.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео