Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії
03 Ноя 2021, 17:07

Нова пошта Глобал змінює поняття «експорт» в новій кампанії

Ідею кампанії розробили в Michurin.

«Експорт звучить як економічний термін. Здається, ніби експортувати можуть тільки великі шишки. Ніби для експорту потрібно кілька тон вантажу та відділ, який буде розбиратися з документами. Але це не так. Ні сотні документів, ні габаритний багаж не потрібні. Доставляй хоч пір’їнку до Венесуели. З будь-якого відділення і звичним для способом. Бо експорт в Новій пошті, це і є та сама звичайна доставка. Але ми називаємо її – глобальна доставка», — зазначили креативники.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь
Расскажите друзьям про новость