Nova Poshta Global закликала жити і купувати глобально
02 Июл 2020, 10:16

Nova Poshta Global закликала жити і купувати глобально

Щоб заохотити клієнтів до замовлень по всьому світу, Нова пошта Глобал запустила нову комунікаційну платформу. Стратегію та кампанію розробили в Michurin.

Українці полюбляють купувати в українських інтернет-магазинах, але з острахом відносяться до покупок на міжнародних онлайн-майданчиках. У компанії провели різноманітні дослідження, у яких майже 90% опитаних вказували на страх. Вони боялися, що прийде невірне замовлення, що замовлення не прийде взагалі і вони втратять свої кошти, що іноземний продавець отримає доступ до їх картки та інше. Отже, проблемою виявилися абсолютно базові страхи, які компанія вирішила нівелювати:  змінити напрям комунікації та зруйнувати бар’єр купівлі в міжнародному онлайні.

Агентство Michurin почали аналізувати та шукати реальну причину страху українців перед за кордонним онлайном. І знайшли – це нереальність. Люди вважають міжнародний онлайн більш нереальним і бентежним, бо інша мова, інша культура і якщо виникнуть проблеми, ти не поїдеш вирішувати їх в умовний Лондон. У Житомир ти теж не поїдеш, але ти хоча б маєш можливість.

«Нереальність провокує тривогу. Без досліджень зрозуміло, що ми живемо в аномально неспокійному році. Переживаючи підвищений рівень зовнішньої тривоги, люди не готові відчувати додатковий тривожний тиждень, очікуючи доставку. Звівши інсайти та контекст до купи, в агенції сформували нову стратегію бренду – доводити реальність міжнародної доставки у кожному моменті», — коментує Сергій Михайлов, Creative Group Head Michurin Agency. 

Першим кроком стала зміна назви компанії. У міжнародній доставці людей буквально лякала «міжнародність» (International), яка ставила умовні кордони. Тому її прибрали та замінили на глобальність. Бренд Nova Poshta Global став звучати зрозуміліше, бо глобальні речі стосуються абсолютно усіх.

«Слово International в попередній назві створювало кордони та обмеження, а Global навпаки символічно їх стирає. Цим і займається Nova Poshta Global – робить весь світ доступним для українців. Компанія дає можливість українцям купувати глобально, створювати свій бізнес глобально, відправляти/отримувати посилки по всіх куточках світу», – коментує Ольга Володіна, заступник директора з питань розробки продуктів та маркетингу Nova Poshta Global.

Другим кроком став запуск нової комунікаційної кампанії. Вона розпочинається іміджевим роликом, який закликає українців розширювати своє можливості та жити глобально: «купуй глобально – живи глобально!». Саме такий слоган якнайкраще підкреслює те, що для українців тепер весь світ доступний.

Для підтвердження реальності глобального онлайн-шопінгу, агенство Michurin розробили ідею продуктових роликів із меседжем «ти можеш». У них показано, що реальне життя складається з простих речей, які відбуваються легко і не потребують зусиль. Тепер ти можеш купувати за кордоном так само просто і реально, як підняти ногу чи зачинити двері. Так і Nova Poshta Global перетворила глобальний онлайн шопінг на просту справу — тепер це так само просто, як випити чашку кави. Також треба зазначити, що важливим завданням було максимально нативно втілити ролики –  зробити їх настільки реальними, щоб з перших секунд перегляду не виникало думки про рекламу. За створення роликів відповідав продакшен Adrenalin Brothers.

Далі – із тими ж героями роликів запустили діджитал-банери, які привертають увагу тим, що дають зрозуміти: банер дуже легко проігнорувати, як і легко купувати та продавати онлайн.

«Оновлена назва і обраний напрям комунікації вдало передають наші можливості, переваги і амбіції. Nova Poshta Global: купуй глобально – живи глобально. Це саме те, про що ми хочемо сьогодні сказати кожному українцю. На наш погляд, це та ідея, яка допоможе поступово стирати кордони і без побоювань починати користуватись перевагами глобального світу», – додає Ольга Володіна, заступник директора з питань розробки продуктів та маркетингу Nova Poshta Global.

Расскажите друзьям про новость