Nike воспел все типы любви.
27 Фев 2017, 12:53

Nike воспел все типы любви.

Спортивный бренд выпустил чувственный ролик, использовав неоновую графику и показав разные пары со множеством поцелуев. 

Над видео в рамках инициативы #WeBelieveInThePowerOfLove работали режиссер Лука Финотти и художник Энтони Тадиско. Финотти  сотрудничал с такими брендами как Adidas, Dolce & Gabbana, а также с Vogue. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость