Netflix Thailand запустив апокаліптичну рекламну кампанію для просування серіалу «Усі ми мертві» із закривавленим шкільним автобусом, усередині якого знаходяться зомбі.
Це свіжий погляд на зовнішню рекламу, що включає світлодіодні екрани замість вікон, що зображають підлітків, замкнених всередині, які відчайдушно намагаються втекти. Сам автобус був прикрашений логотипом Netflix, кривавими відбитками долонь та подряпинами.
На думку деяких користувачів соціальних мереж, рекламний автобус є чудовим прикладом того, як можна зайти занадто далеко. В автобусі зображені сцени, які досить повно представляють події. Гіперреалізм автобуса викликає у деяких побоювання, що Netflix ризикує зненацька налякати водіїв інших машин. Проте, на кожен схвильований твіт припадає безліч відповідей, що хвалять кампанію.
Південнокорейське шоу жахів, яке вперше вийшло в ефір у січні. Воно розповідає про групу підлітків, що застрягли у старшій школі, що стала епіцентром спалаху зомбі-вірусу. Однією з героїнь серіалу стала зірка «Гри в кальмара» Лі Ю-Мі.