Nescafé 3в1 створив стікери з кавовими неологізмами
17 Май 2019, 10:42

Nescafé 3в1 створив стікери з кавовими неологізмами

Креативне агентство Publicis Ukraine створило окавенні стікери для Nescafé 3в1. У кожному стікері заМІХовані слова, картинки та смисли, що створюють кавові неологізми. 

Нові кавослова загорнуті в стилістику вінтажних тату, які можна розглядати й знаходити різні цікавинки. Завантажити можна тут. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость