Nescafé 3в1 створив стікери з кавовими неологізмами
17 Май 2019, 10:42

Nescafé 3в1 створив стікери з кавовими неологізмами

Креативне агентство Publicis Ukraine створило окавенні стікери для Nescafé 3в1. У кожному стікері заМІХовані слова, картинки та смисли, що створюють кавові неологізми. 

Нові кавослова загорнуті в стилістику вінтажних тату, які можна розглядати й знаходити різні цікавинки. Завантажити можна тут. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость