15 Июл 2008, 06:13

Neogama/BHH разработало рекламу Renault Megane

Бразильское агентство Neogama/BHH разработало серию принтов для печатной рекламы кабриолета Renault Megane.

 

Слоган рекламной кампании гласит: «Look up more often. Renault Megane Cabriolet» («Чаще смотри вверх»).

 

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

 

Palace of Catalan Music, Барселона

 

St. Patrick’s Cathedral, Нью-Йорк

Исаакиевский Собор, Санкт-Петербург

 

На принтах изображены фрагменты потолков грандиозных замков, соборов и музеев: Palace of Catalan Music в Барселоне, Palace of Te в Ломбардии, St. Patrick’s Cathedral в Нью-Йорке, Art Museum в Будапеште, The Scheepvaarthuis в Амстердаме и Исаакиевский собор в Санкт-Петербурге.

Расскажите друзьям про новость

Новое видео