Neogama/BHH разработало рекламу Renault Megane
15 Июл 2008, 06:13

Neogama/BHH разработало рекламу Renault Megane

Бразильское агентство Neogama/BHH разработало серию принтов для печатной рекламы кабриолета Renault Megane.

 

Слоган рекламной кампании гласит: «Look up more often. Renault Megane Cabriolet» («Чаще смотри вверх»).

 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Palace of Catalan Music, Барселона

 

St. Patrick’s Cathedral, Нью-Йорк

Исаакиевский Собор, Санкт-Петербург

 

На принтах изображены фрагменты потолков грандиозных замков, соборов и музеев: Palace of Catalan Music в Барселоне, Palace of Te в Ломбардии, St. Patrick’s Cathedral в Нью-Йорке, Art Museum в Будапеште, The Scheepvaarthuis в Амстердаме и Исаакиевский собор в Санкт-Петербурге.

Расскажите друзьям про новость