«Я просто фарба»: неймінг та айдентика бренду фарб Mitka
04 Июн 2020, 16:47

«Я просто фарба»: неймінг та айдентика бренду фарб Mitka

Креативна агенція Madcats створила неймінг, айдентику та дизайн упаковки для бренду фарб Mitka. Перші 150 000 балончиків скоро з’являться на полицях магазинів.

Діти люблять ходити по свіжому цементу, писати «Тут був %username%», та малювати на фасаді гаража. Інсайт із дитинства «Залишити слід в історії» Madcats інтерпретували по-своєму: Mitka — це «знак» по-українськи, і за допомогою фарби можна залишити свій знак на чому завгодно (в межах українського законодавства). А ще назва бренду однаково читається українською і англійською.

Агенція створила виразну айдентику і дизайн упаковки, мимохідь виконавши мрію усіх бренд-менеджерів: «Зробити лого БІЛЬШЕ». Логотип, по суті, і є балончиком фарби — креативники жартують, що вони намалювали балон із букв, не малюючи сам балон. Форма тут відповідає за те, щоб фарбу Mitka можна було легко знайти на полиці, а колірний акцент допомагає вибрати потрібний колір.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Madcats хотіли підкреслити практичність і утилітарність Mitka, щоб дизайн ніби говорив: «Я просто фарба. Я не про імпресіонізм і не про Сальвадора Далі. Зі мною ти можеш пофарбувати паркан, холодильник та руків’я улюбленої катани. Нічого більше, але з цим я впораюся відмінно».

Расскажите друзьям про новость