Раніше, щоб дізнатися, як отримати довідку чи подати звернення, доводилося гуглити, розумітися на складних термінах або телефонувати за стаціонарними номерами держустанов, де нескінченна перерва на обід. Команди Мінцифри та Green Penguin зобразили цей процес у вигляді лабіринту, який розмістили на першому поверсі Gulliver. Але закликають не блукати ним, а одразу користуватися Гідом з державних послуг.
Це онлайн-портал Мінцифри, де можна дізнатися, як отримати будь-яку держпослугу. Для цього потрібно лише відсканувати QR-код у середині лабіринту.
З лабіринтом можуть взаємодіяти кияни, гості столиці, усі хто відвідують торгово-розважальний центр. Адже завдяки тому, що Gulliver має 7 поверхів, лабіринт можна побачити відразу при вході, а також споглядати зверху.
«Гід сьогодні — це 2,2 тисячі держпослуг, про які людям більше не доведеться «просто запитувати» в держорганів або платити посередникам, 2,1 мільйона користувачів, 20 тисяч нових відвідувачів у середньому щодня», — заступниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська.
Також на різних поверхах торговельного центру розмістили постери про державні послуги. Таким чином біля дитячих магазинів було розміщено інформацію про бебі-бокс, а біля магазинів декору — про реєстрацію нерухомого майна.
Лабіринт розміщуватиметься до 30 січня в рамках комунікаційної кампанії «З Гідом все просто». Кампанія реалізується в межах «Я відчуваю зміни» за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), USAID Transformation Communications Activity.