Команда Київстар запустила нову тарифну кампанію із свіжим динамічним слоганом «Назустріч важливому». Він став відображенням оновленної бренд-моделі та комунікаційної платформи оператора. Динамічність слогану дозволяє змінювати його в залежності від продукту. Позиціонування бренду та слоган розробила команда Saatchi & Saatchi Ukraine.
Ці зміни вплинули й на слоган.
По-перше, він мав доносити оновлені брендософію і комунікаційну платформу. По-друге, бути адаптивним до будь-яких продуктів та комунікації Київстар. А це широкий спектр: від 4G, тарифних планів, спонсортсва івентів до програм з діджиталізації міст та Big Data-рішень для бізнесу.
Під час роботи над слоганом, команді Saatchi & Saatchi Ukraine вдалося сформулювати те найважливіше, що об’єднує абсолютно всі продукти, сервіси і проекти Київстар. Усе, що робить компанія, вона робить “Назустріч важливому” для своїх користувачів. Постійне розширення покриття мережі 4G, підвищення швидкості інтернету, покращення якості зв’язку — усе це кроки назустріч людям, які хочуть мати зв’язок з близькими людьми, потрібними експертами, цінними клієнтами, тощо. Адже “важливе” у кожного різне.
Крокувати назустріч людям — активна позиція бренду, готовність встановити зв’язок з іншими і це те, що вирізняє бренд на українському ринку. Київстар не просто дає технології, а йде назустріч потребам користувачів і покращує їх життя тут і зараз.
Потрібна Big Data, щоб оптимізувати розсилку потенційним клієнтам? Будь ласка. Big Data від Київстар назустріч ефективності вашого бізнесу.
Київстар встановлює інтерактивну зону на музичному фестивалі? Усе це назустріч враженням.
Київстар пропонує нові тарифи? Крокуємо назустріч новому.
Київстар працює над розширенням покриття 4G? Назустріч доступності.