Нативність та пролонгований ефект – кейс Київстар
06 Май 2021, 12:30
PR

Нативність та пролонгований ефект – кейс Київстар

Київстар спільно з ресурсом tripmydream.ua, агенціями PR-Service і PROVID, та інлюєнсерами-партнерами реалізував багатовекторний проєкт «4Gтягне», який, до слова, має пролонгований соціальний ефект. 

Київстар вже побудував найбільшу мережу 4G в Україні, яка забезпечує для 87% населення України можливість доступу до послуг швидкісної передачі даних. Для цього оператор щороку інвестує рекордні суми, вже встановив найбільшу кількість базових станцій з 4G. Також з 2020 року завдяки зусиллям Київстар всі мобільні оператори в Україні почали розширювати мережу з використанням нових частот 900 МГц, які мають більший радіус та дозволяють швидше покривати віддалені невеликі села та туристичні локації.  Для цього Київстар добровільно поділився з іншими учасниками ринку радіочастотним спектром 900 МГц і 1800 МГц, що має критичне значення для розвитку нових мобільних технологій.

Однак, як зазвичай буває, розвиток інноваційних та технологічних рішень не обходиться без стереотипів. Окрім фейкового уявлення про вплив сучасних технологій мобільного зв’язку, внутрішня аналітика Київстар демонструвала, що частина суспільства вважає, що у 4G недостатнє покриття та складний процес переходу. PR фахівці вирішили розвіяти цей міф в нестандартний спосіб.  

Україна онлайн — «4Gтягне»

2020 рік став надзвичайно складним за багатьма чинниками, один з яких – закриті кордони країн та неможливість вільно подорожувати. Тому в Київстар взяли за основу заклик подорожувати Україною, з більшим комфортом завдяки швидкісному 4G інтернету. Адже він тепер працює навіть у віддалених селах та у туристичних місцях – так з’явилося гасло «4Gтягне». 

Для реалізації комплексу завдань, основні з яких це:

  • побудувати знання у аудиторії, що мережа 4G вже покриває майже все населення країни, а перехід на новий стандарт досить простий
  • промотувати Україну для внутрішнього туризму

було реалізовано комплекс проєктів. 

На туристичному порталі tripmydream.ua, опубліковано 4G-маршрути з покриттям швидкісним інтернетом Київстар для подорожей Україною. У власних соціальних мережах компанія популяризує не лише ці маршрути, але і окремі туристичні локації, які чудово підходять для створення Instagram’ного контенту – їх можна знайти за хештегами #4gтягне  та #instaplace_ks.

Київстар за підтримки агенції PROVID залучив інфлюенсерів та блогерів. У серпні минулого року Дмитро Комаров, Володимир Дантес, Лєра Бородіна та інші подорожували Україною та ділилися відеовізитівками зі своїми підписниками, тим самим популяризуючи внутрішній туризм, красу різних куточків України та якість роботи мобільного інтернету безпосередньо на місцях.

Ще один яскравий медійний спецпроєкт для жителів невеликих містечок та сіл спільно —  «Країна 4G». В ньому розповідали про життя героїв в різних населених пунктах, та яким чином їм допомагає 4G.  Наприклад, для вчителів у селі Чернятин Вінницької області, або туристичних гідів Олевщини у Житомирській області.

Ці PR-комунікації враховували як завдання бізнесу, так і ті активності, які проводили маркетингові комунікації Київстар: рекламна кампанія також з акцентом на подорожі Україною.

Якість та охоплення комунікаційної кампанії

Проєкт Київстар отримав понад 5 млн контактів з аудиторією. Але найголовніша його цінність геть в іншому. Промоція дивовижних місць України, які отримали другий туристичний шанс завдяки швидкісному мобільному інтернету, знайшла позитивний відгук серед українців. Цей кейс є яскравим прикладом того, як бізнес дбає не лише про просування власних послуг, але й створює додаткову цінність для людей та держави. 

Щодо PR ефекту, то його вдалість зумовлена комунікацією з різними цільовими аудиторіями через одне ключове повідомлення. Для жителів міст, які подорожують Україною; для жителів невеликих містечок та сіл, які тепер можуть користуватися 4G. А також для органів державної влади, адже Київстар – надійний партнер держави. Для цього компанія підписала меморандум та співпрацює з Державним агентством розвитку туризму, з якими разом просували гасло «Мандруй Україною». 

Расскажите друзьям про новость