National Geographic та P&G запустили серіал про боротьбу з бідністю
09 Сен 2019, 12:16

National Geographic та P&G запустили серіал про боротьбу з бідністю

Прем’єра 6-серійного документального серіалу ACTIVATE відбудеться 9 вересня 2019 року о 22:00.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Метою проекту є підвищення обізнаності щодо проблеми бідності та мобілізація громадян до змістовних і тривалих змін на платформі Global Citizen, аби усунути прояви бідності у всьому світі до 2030 року.

Кожен епізод Activate присвячений окремій кампанії, що проводиться Global Citizen з долученням активістів для подолання проблеми, пов’язаної з першопричинами бідності. Серед відомих активістів Г'ю Джекман, Пріянка Чопра Джонас, Беккі Джі, Ашер, Common, Рейчел Броснаген, Ґейл Кінг, Бонанг Матхеба, Фаррелл Вільямс, Даррен Крісс та Узо Адуба.

Теми епізодів включають усунення крайньої бідності, припинення грошової застави, подолання бар'єрів у навчанні дівчат, фінансування освіти для дітей-переселенців, припинення забруднення пластиком та допомогу у вирішенні водної кризи.

Серіал буде транслюватися у  2019 році в 172 країнах 43 мовами. 

В Україні кожна із 6 серій виходитиме щопонеділка о 22:00 з 9 вересня до 14 жовтня.

 

Расскажите друзьям про новость