Настойчивость и еще два слова о поколении будущего
21 Апр 2016, 08:47

Настойчивость и еще два слова о поколении будущего

Руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине Наталья Палий — о смене ключевых сообщений и каналов коммуникаций для общения с поколением Z

Уже в эту субботу пройдет конференция Завтра по имени, где спикеры — уникальные Z, будущие потребители, которые уже сейчас влияют на покупательские решения своих родителей. В преддверии ивента мы запустили опрос маркетинг-директоров. Как видит поколение Z и готовит бизнес к его приходу, рассказала Наталья Палий, руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине. О том, как развивает мультиканальность сети ради будущих потребителей-цифровых аборигенов, ранее рассказала маркетинг-директор Intertop Валерия Толочина. 

Marketing Media Review
Печатное издание MMR — лучший офлайн-канал украинского маркетолога. Обновленный сайт MMR.ua — быстрорастущий проект с исключительной аудиторией профессионалов

Особисто у мене покоління Z асоціюється з трьома словами: креативність, наполегливість та діджитальність:)

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Яскравий приклад — 16-річна донька моєї подруги. Зараз вона навчається на економіста, але також пише музику і мріє стати професійним музикантом. Для цього дівчинка хоче пройти курси режисера, які коштують дуже дорого. Здавалося б — все, кінець мрії? Та-де там :)! Разом із другом вони зняли таке собі фандрейзингове відео, де дівчинка розповідає про своє захоплення музикою і пропонує всім охочим підтримати її фінансово, але не просто перерахувавши кошти на рахунок, а придбавши її твори на музичних стоках. І це реально працює — вони вже зібрали частину потрібної суми. Чесно кажучи, в її віці я б просила гроші у батьків чи довго думала про можливі заробітки, а вона не тільки думає, але і заробляє, більше того таким креативним шляхом. 

Плавати в сучасних технологіях, як риба у воді, думати нестандартно та йти до своєї мети, незважаючи ні на що, — це про покоління Z 

Наталья Палий
Руководитель отдела маркетинга и рекламы Philips в Украине

І всі компанії, які хочуть пропонувати свої продукти чи послуги такій аудиторії, повинні також усвідомлювати ці нові тренди. Споживач змінюється, змінюються ключові повідомлення для нього, і звісно змінюються канали комунікації.

Що це означає для такого лідера інновацій як Philips? Всі знають, що технології — це кращий спосіб донести інформацію поколінню Z, і для залучення максимальної уваги потрібно бути креативним і пропонувати інтерактивні рішення. Тому ми працюємо над тим, щоб кожен новий продукт для такої аудиторії не просто поліпшував життя, а ще й зацікавлював.

Наприклад, для найменших у нас є зубна щітка Philips Sonicare For Kids із підтримкою Bluetooth, яка підключається до мобільного телефону або iPad і за допомогою інтерактивного додатку в ігровій формі навчає дітей правильно чистити зуби (в Україні планується в серпні). Суть гри — допомогти смішному герою впоратися з бактеріями в ротовій порожнині. Додаток відстежує результати і заохочує дітей спеціальними нагородами (це може бути якийсь крутий аксесуар для героя). Завдяки цьому рішенню діти формують корисні звички у догляді за порожниною рота 

Для популяризації тримерів та бритв серед підлітків і юнаків ми розробили додаток Philips Grooming. Кожен користувач може завантажити свою фотографію і «приміряти» різні образи з бородами і вусами. Ван Дайк або Кларк Гейбл? Обираєш тільки ти 🙂

MMR ждет вас на конференции Завтра по имени 23 апреля с 10.00-18.00 A-Gallery (ТРЦ ART MALL)   

Купить билет

Расскажите друзьям про новость