Наталя Малишева, Сан ІнБев Україна: Життя — не казка, а важка робота
13 Окт 2014, 06:36

Наталя Малишева, Сан ІнБев Україна: Життя — не казка, а важка робота

Найважча робота маркетолога — говорити про життя, воно звичайне, нема там казки. Але, як не дивно, тренди кажуть, що саме це цікавить людей сьогодні.

Наталя Малишева, Сан ІнБев Україна: Життя — не казка, а важка робота

Найважча робота маркетолога — говорити про життя, воно звичайне, в ньому немає казки. Але, як не дивно, тренди кажуть, що саме це цікавить людей сьогодні.

Немає ніякого секрету в тому, що більшість маркетингових кампаній — це просто придумані або перебільшені історії, які не мають нічого або дуже мало спільного з реальним продуктом чи реальним життям. Мені пощастило працювати на світового лідера пивоваріння, на меті якого є змінювати світ на краще, це є частина мрії компанії. У нас багато соціально відповідальних програм, від безпеки співробітників до відповідального ставлення до навколишнього середовища. Програми діють давно, але про них ніхто не кричить на весь світ, ми просто так живемо, так працюємо щодня.

На початку цього року ми проводили сертифікацію виробництва на предмет відповідності міжнародному еко-стандарту ISO14024. Ми пройшли сертифікацію з успіхом, процес відбору інгредієнтів перевершує вимоги українського законодавства та міжнародного еко-стандарту: кількість тестів, допуски домішок та власне процес моніторингу походження інгредієнтів, де вони росли, як за ними доглядали. Пройшли тести щодо всього циклу виробництва пива, упаковки, зберігання до утилізації пляшок. Та це життя, виробниче життя, як це може зацікавити пересічних любителів пива?

Тренди. Це те з чого починається маркетинг. Подивись навколо, чого хочуть люди? Ретро, зелених неяскравих, натуральних кольорів, сиру «з базару», яблучка з дачі «червивого», бо натурального! Часи яскравих «Love is» пройшли, молодь шукає органік, шукає зелені продукти, суспільство прагне бути відповідальним. Якраз час розповісти, що пиво також може бути «зеленим», може бути відповідальним до людей, до світу, а люди, що створюють це пиво, багато працювали для того, щоб воно було таким. Це «Чернігівське» пиво, воно перше в Україні отримало цьому підтвердження та готове говорити про це українцям. Ми як команда вважаємо, що цей шлях еко є вірним.

Я почала з того, що дуже важко розповідати в маркетинговій кампанії про той шлях, що ми пройшли, але це робота маркетолога — зробити будні цікавими.

Основне для «Чернігівського Еко»:

  1. Ти таки маєш бути еко, а не просто це сказати

  2. Дозволити себе перевірити сторонній, незацікавленій міжнародній організації

  3. Змінитись як з середини, так і ззовні

  4. Та, крім того, запропонувати суспільству цікаву історію

Тому ми почали з маркування. Еко чи Органік? Органік не дуже зрозуміле українцям слово, якесь воно модне, не для всіх. Тому обрали Еко. Вигляд продукту — прості лінії та кольори перейшли до орнаменту Чернігівщини, та додали зелених ідентифікаторів Еко на основній етикетці, та «Екопиво» — на верхній. Комунікація — звичайно природня, звичайно відповідальна. Дивіться цікаві креативи на вулицях міста, дивіться рекламні рішення на телебаченні та технологічні деталі у статтях незалежних експертів через медіановини.

Новина українського пивного ринку уже на полиці.

 

упаковка

ООН

Зупинки у Києві

Та інше буде

 

Наталя Малишева, маркетинг-директор «Сан ІнБев Україна»

Расскажите друзьям про новость