18 Июн 2019, 07:16

Наша Ряба Апетитна випустила власну марку вугілля для мангалу

Апетитна – це саббренд дороблених продуктів Наша Ряба, лінійка маринованих частин курки. Випуск вугілля для розпалювання мангала – частина маркетингової стратегії. Ще одна точка контакту з цільовою аудиторією, яка пов'язує бренд із темою пікніків в літній період. Вугілля можна купити в мережах Сільпо, Новус, Епіцентр, Rozetka, Socar, Мегамаркет, Fozzy.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Проект реалізований спільно із виробником Drova Bobra. Стратегією просування Наша Ряба Апетитна займається Rockets. Growth R&D.

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео