Нахаба запропонувала Johnnie Walker одружитись. Бренд мусить погодитись або сплатити штраф
29 Фев 2020, 08:00

Нахаба запропонувала Johnnie Walker одружитись. Бренд мусить погодитись або сплатити штраф

29 лютого у Шотландії відзначають День холостяка, коли жінка може запропонувати одружитися будь-якому чоловікові. У разі відмови, він мусить сплатити штраф. Традиція походить від ірландського Дня святого Освальда і була закріплена законом у Шотландії ще 1288 року. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креативна агенція Нахаба використала свято на свою користь: змінила назву на «Нахабка», адресу на Шотландію і запропонувала одружитись шотландському бренду Johnnie Walker. В Україні його офіційним імпортером виступає Bayadera Group. 


На сторінках соцмереж Нахаби з’явилося зізнання у коханні Johnnie Walker із пропозицією «руки та креативу» і проханням надіслати бриф:

«Любий Джоні! Якби ти знав скільки разів я намагалася написати тобі це повідомлення, але зупинялася і стирала всі літери. Скільки разів я заходила на твою сторінку у фейсбуці і мріяла, що ти напишеш мені, хоча жодного разу не отримала навіть „привіт“. Скільки разів я уявляла нас разом і потайки слідкувала за тобою, щоб випадково зустрітись. Настав час у всьому зізнатись і об’єднати наші долі.

Джоні, сьогодні День холостяка, а значить жоден шотландський джентльмен не може відмовити дівчині, яка зробить йому пропозицію. Джоні, будь зі мною! Я пропоную тобі свою руку і креатив!

Вибач, що не залишаю вибору, але ти тільки уяви скільки рекламних кампаній чекає на нас! Скільки нагород! Скільки ситуативів! Поглянь на календар — це ж клондайк нереалізованих рекламних приводів. Світло софітів, червона доріжка, я тримаю твою руку, ти тримаєш тростину, за спиною наш ролик, нам вручають Effie в номінації „Алкогольні напої“. Люди йдуть на наші ролики у кінотеатри. Самі надсилають номери, щоб їм приходили смс-сповіщення. У супермаркетах черги щоб просто подивитися на тебе! Твоє зображення ставлять на аватарки. Радіоролики — на будильники. Джоні! Ми стільки можемо разом зробити! Ми стільки зробимо!

Твоя Нахабка чекає бриф» 

Расскажите друзьям про новость