«Нащо легенду вигадувати, якщо легенда існує і потрохи невиправдано стирається з пам’яті», — подумали в компанії Алеф-Віналь і вивели на ринок новий коньячний бренд, давши йому ім’я славетного українського героя — Олекси Довбуша. Але засновники новинки переконують: «Довбуш Карпатський» — більше ніж просто новий коньяк, тому що над розробкою «Довбушу Карпатського» працювали кращі карпатські технологи».
Відсилка назви до карпатської легенди про Олексу Довбуша — не тільки пряма вказівка на походження новинки, але й краща характеристика самого напою. Як і відомий кожному українцю герой, коньяк «Довбуш Карпатський» відрізняється волелюбним запальним характером та міцністю.
Костянтин Сторожко, бренд-менеджер ТМ «Довбуш Карпатський»: «Давши нашому коньяку ім’я славетного Довбуша, ми, з одного боку, відчуваємо відповідальність перед легендою, але, з іншого, будучи на 100% впевнені у своєму продукті, ми сподіваємося, що нам вдасться високо нести славу героя, згадка про подвиги якого все більше забувається і тьмяно жевріє ще тільки на Західній Україні. Я не хочу кидатися гучними словами про відродження легенди, скажу лише, що коньяк «Довбуш Карпатський» — це щиро український продукт, яким можна пишатися».
Лінійка бренду складається з двох позицій: трьох та п’ятирічної витримки, кожна з яких має свої особливості, унікальний карпатський смак та букет. Пляшку легко впізнати, завдяки оригінальній формі. А сповнена символізму етикетка — відсилка до міфу про славетне золото Довбуша, яке заховано благородним розбійником десь у карпатських горах і досі не знайдене. Таку ж монету сам герой носив із собою у якості оберега. «Довбуш Карпатський» уже доступний у вільному продажу на полицях більшості крамниць.
Партнерский материал