Музичний HYPER Set — музична WOW-колаборація та однойменний онлайн-івент бренду glo™, що були покликані прокомунікувати багате розмаїття смаків стіків для glo™ HYPER. 4 українських артисти — MamaRika, DJ Katro Zauber, Artem Pivovarov і Sonya Kay — створили унікальні композиції, що передали характер вибухових смаків стіків neo™ для glo™ HYPER. А 14 яскравих українських інфлюенсеров і лідерів думок активно підтримували промо проєкту, комунікуючи в постах і сторіс на своїх сторінках про колаборацію, етапи проєкту, ефір і враження від івенту.
Influence-маркетинг вже кілька років як став новою реальністю ефективного просування. Тому для комунікацій про яскраву колаборацію Музичний HYPER Set від бренду glo™ (British American Tobacco) і онлайн-івент в рамках кампанії цей канал став абсолютним must.
Особливістю проєкту було те, що для нього важливо було підібрати інфлюенсерів з дорослою аудиторією. Щоб дотриматися цього критерію і забезпечити точний match інфлюенсерів та бренду, агентство Digital Chain ретельно пропрацювало ринок і обрало для участі в проєкті 14 інфлюенсерів та лідерів думок (дані про кількість підписників актуальні на час старту проекту):
- Olimpia Whitemustache — DJ і селебріті з 22+ тис. підписників;
- Тетяна Пренткович — підприємиця і блогерка-мільйонниця (1,5+ млн підписників);
- Андрій Гонковський — підприємець з 22+ тис. підписників;
- Ярослав Князев — лайфстайл- і фешн-інфлюенсер з аудиторією 300+ тис.;
- Іван Кришталь — автор чоловічого блога з майже 300 тис. підписників;
- Світлана Доценко — лайфстайл- і фешн-інфлюенсерка, яку читає понад 50 тис. українців;
- Василь Доценко — підприємець, продюсер і контент-мейкер з 34+ тис. підписників;
- Ольга Чубата — лайфстайл- і фешн-інфлюенсерка з аудиторією понад 242 тис.;
- Роман Форсюк — контент-мейкер, модель і фотограф з 13+ тис. підписників;
- Юрій Поляков — модель, фешн-інфлюенсер і digital men, на якого підписані майже 70 тис. осіб;
- Максим Леонов — переможець «Танців з зірками 2020», якого читало 12+ тис. осіб;
- Тетяна Ніколенко — лайфстайл-інфлюенсерка и блогерка з майже 100-тисячною аудиторією;
- Орест Мурій — блогер, ресторатор і гедоніст з 300+ тис. підписників;
- Дар’я Харченко — лайфстайл- і фешн-інфлюенсерка з аудиторією 130+ тис.
Свого роду лідерами думок в проєкті виступили і самі артисти. MamaRika, DJ Katro Zauber, Artem Pivovarov та Sonya Kay ділилися з підписниками новинами про колаборацію та підігрівали цікавість фанатів до бренду.
Інфлюенсери і лідери думок залучалися до промо Музичного HYPER Set’у на всіх етапах проєкту, ефективно підтримуючи інші канали комунікацій — ЗМІ, радіо, онлайн-платформи Megogo та Youtube — в соціальних мережах. Це дозволило поступово нарощувати комунікацію про ключову подію, створюючі “ефект снігового кому”, і максимально утримувати інфопривід в інформаційному полі протягом всього періоду проєкту.
5 лідерів думок зі списку — DJ Олімпію Вайтмусташ, Таню Пренткович, Андрія Гонковського, Івана Кришталя та Ярослава Князева — запросили безпосередньо на локацію зйомок онлайн-заходу, де вони приєдналися в студії до ведучого Володимира Остапчука.
Онлайн-вечірка Музичний HYPER Set пройшла 26.11.2020 з одночасним включенням на двох майданчиках — YouTube-каналі glo Ukraine та платформі MEGOGO LIVE. Безпосередньо під час трансляції івент подивилося понад 22 тисячі унікальних глядачів, а запис ефіру на Youtube-каналі glo Ukraine продовжувала активно набирати перегляди не менш ніж впродовж тижня після проведення заходу.
Завдяки пропрацьованому плану комунікацій та активній підтримці інфлюенсерів та лідерів думок онлайн-вечірка і загалом колаборація Музичний HYPER Set була сприйнята аудиторією з великим позитивом та завзятістю. Проєкт перевиконав поставлені KPI по кожній з чотирьох хвиль комунікацій, зібравши понад 50 виходів у ЗМІ, 350+ згадок у соціальних мережах KOLів та артистів, а також загальне охоплення аудиторії 18+ понад 4 мільйонів. Крім того, треки з Музичного HYPER Set’у кілька разів очолювали українські чарти Youtube music, Apple music і Spotify.
Загальні показники комунікацій інфлюенсерів по всім чотирьом хвилям склали:
- Reach – 920 802
- Contacts – 3 836 459
- Impressions – 3 971 640
Матеріал не містить реклами продукції, а призначений виключно для опису реалізації проєкту.