Бренд призывает людей развивать, поддерживать и заботиться о своем теле и вдохновляет украинцев пить природную воду в новой кампании «Твоє тіло = твоє майбутнє!».
Ролик был снят на пленку как фильм, в современной визуальной стилистике тандемом одними из лучших молодых режиссеров — IAMHERE: Maik Schuster & Max Paschke. Сообщение передано через впечатляющие визуальные образы пяти героев.
«Ми прагнемо надихнути всіх українців любити і піклуватися про своє тіло. Адже тіло — це людська першооснова. Точка відліку, з якої все починається. Воно витримує напругу, незважаючи на втому, воно дарує нам відчуття радості. А головне — допомагає досягати своєї мети, своїх прагнень і створювати майбутнє, — говорить Наталія Ревіка, директор з маркетингу IDS Borjomi Ukraine про нову комунікацію, з якою бренд природної води „Моршинська“ звернувся до українців. — Наша аудиторія — це прогресивні, енергійні та сміливі люди, які рухаються вперед. Вони змінюють цей світ і надихають на зміни інших».