17 Ноя 2017, 13:12

«Моршинская» запустила новую кампанию в тренде здорового образа жизни.

В основе инсайта стандартная отговорка «займусь собой с понедельника». Бренд говорит о том, что откладывать просто нет смысла, ведь пить чистую воду каждое утро, перед едой и на протяжении дня — самый легкий шаг к хорошей физической форме.

Нагадуємо, що MMR розпочав прийом заявок для участі в Конкурсі PR-кейсів.

Ознайомитися з номінаціями, правилами подачі кейсів та заповнити анкету для участі можна тут. Найяскравіші кейси будуть представлені згодом на сторінках mmr.ua та лендингу конкурсу. Найкращі кейси оргкомітет MMR нагородить під час PR марафону 8 листопада.

Подати заявку

Расскажите друзьям про новость

Новое видео