Зйомками відео та постпродакшеном займалася команда Viter production co. Проект пройшов довгий шлях від першої стратегії ще в жовтні і до запуску кампанії сьогодні.
«Мене дуже заряджає робити комунікацію для продуктів, якими сам користуюся щодня. Я дуже добре розумію, наскільки monobank є унікальним продуктом на ринку і наша задача лише розказати людям, що моно з mono, зробити ніби інструкцію, але в емоційний спосіб. Саме цим ми займалися два дні, знімали захід сонця під час грози, акордеон у таксі і Олега Гороховського за касою. Було весело. Вийшло весело», — розповідає про знімальний процес Єгор Петров, співзасновник banda та режисер ролика.
«Робота над нашою першою рекламною кампанією з banda від самого початку була схожою на пригоду. Усе від розробки концепції до зйомок рекламного ролику було сповнене драйвом, хайпом та шаленством. Так і треба робити бізнес і це саме те, що ми хочемо донести нашим клієнтам. З нами усе стає моно — просто, красиво, весело і без стресу. Ніхто не любить банки і ми добре розуміємо чому. mono — це не про банк, це банкінг від найкрутішої ІТ-команди у країні і ми переконані, що краще banda ніхто не зможе допомогти нам донести цю думку до всієї країни», — додає Олег Гороховський, співзасновник monobank.
В рамках кампанії були також створені аутдори, які вже можна побачити на вулицях міста: