Цільова аудиторія 14-30 в березні 2020 року дивилась телевізор на 9,2% більше, ніж рік тому, у квітні – на 32,8% більше, а в травні – на 18,5%. Навіть після ослаблення карантинних обмежень молодіжна ЦА зберігає підвищене теледивлення. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.
«Через карантин люди опинились на деякий час вдома, в замкненому приміщенні – це прикро, але, з іншого боку, вони зберегли здоров’я, свої сім’ї, і загалом нашу економіку, — відзначає Андрій Партика. – Люди значно глибше познайомились з якісним українським телебаченням, і є висока вірогідність, що цей зв’язок вже не перериватиметься. Виявилось, що онлайн сервіси не дуже розраховані на різке зростання споживання, молоді люди дивились там кілька топових фільмів, а далі повертались до телевізійних шоу. Це дало змогу, наприклад, Новому каналу в окремі дні карантину отримувати до 18,5% телевізійної аудиторії».
Також генеральний директор Ocean Media підкреслив особливості молодіжної телевізійної аудиторії, зокрема, її мобільність.
«Головна особливість молодіжної аудиторії в тому, що вона легко мігрує між брендами, швидко реагує на якісний рекламний контент. Молодь пробує життя, пробує його смаки. Вона значною мірою є драйвером економіки, задає стиль споживання в сім’ї, і першою реагує на зміни», — зауважив Андрій Партика.