Молодь демонструє рекордні показники теледивлення в Україні. Дослідження
27 Май 2020, 13:29

Молодь демонструє рекордні показники теледивлення в Україні. Дослідження

Цільова аудиторія 14-30 в березні 2020 року дивилась телевізор на 9,2% більше, ніж рік тому, у квітні – на 32,8% більше, а в травні – на 18,5%. Навіть після ослаблення карантинних обмежень молодіжна ЦА зберігає підвищене теледивлення. Про це повідомив генеральний директор Ocean Media Андрій Партика.

«Через карантин люди опинились на деякий час вдома, в замкненому приміщенні – це прикро, але, з іншого боку, вони зберегли здоров’я, свої сім’ї, і загалом нашу економіку, — відзначає Андрій Партика. – Люди значно глибше познайомились з якісним українським телебаченням, і є висока вірогідність, що цей зв’язок вже не перериватиметься. Виявилось, що онлайн сервіси не дуже розраховані на різке зростання споживання, молоді люди дивились там кілька топових фільмів, а далі повертались до телевізійних шоу. Це дало змогу, наприклад, Новому каналу в окремі дні карантину отримувати до 18,5% телевізійної аудиторії».

Також генеральний директор Ocean Media підкреслив особливості молодіжної телевізійної аудиторії, зокрема, її мобільність.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

«Головна особливість молодіжної аудиторії в тому, що вона легко мігрує між брендами, швидко реагує на якісний рекламний контент. Молодь пробує життя, пробує його смаки. Вона значною мірою є драйвером економіки, задає стиль споживання в сім’ї, і першою реагує на зміни», — зауважив Андрій Партика.

Расскажите друзьям про новость