11 Фев 2022, 14:19

MokCo стає МОКО: агенція змінила назву та айдентику

MokCo пройшли шлях від невеликої SMM-агенції до експертів із побудови бренд-комунікації в digital: соцмережах, YouTube, TikTok та інших каналах, розвиває нові скіли: роботу з Influence Marketing та Performance Marketing, розробку айдентики, комплексних спецпроєктів та національних промо.

До цього було MokCo — «Таня Мокренко та команда». Саме такою агенцією нас бачили на ринку й приходили за SMM. Але в один момент ми зрозуміли, що стали іншими, і вже робимо комплексний багатогранний диджитал-продукт. Клієнти приходять у МОКО, компанію експертів, за рішеннями для бізнесу. Тому компанія потребувала нової айдентики, яка відобразить нашу нову реальність
Тетяна Мокренко
засновниця MOKO digital agency

Усі зміни знайшли вираження в оновленій айдентиці. Вона стала такою ж, як і агенція, — дорослою, структурною та сильною.

Ми кайфуємо від того, що наші клієнти — це амбітні бізнеси, які змінюють на краще нашу країну, нашу економіку й навіть культуру. Ми працюємо для того, щоб бренди наших клієнтів були сильними в диджитал-середовищі
Гліб Проненко
партнер MOKO digital agency

«Наш головний принцип залишився незмінним: ми робимо для клієнтів усе зазначене за брифом і трішечки більше», — зазначили в агентстві.
Для закріплення перевтілень ми переїхали на новий домен і сайт: www.moko.digital.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость

Новое видео