20 Авг 2019, 05:29

Модуль №4. Комунікаційні кампанії для культурних продуктів: віральні комунікації та нативне промо

У четвертому модулі засновниця агенції «Friends of Brands» Ольга Малиш поділиться досвідом, як забезпечити вірусний ефект проекту та створювати нативне промо. Керівник діджитал напрямку Олександр Буянкін розкаже, які є канали просування в соцмережах і як покроково налаштувати рекламу. 

Лекція перша

Що таке віральна комунікація? Tone of voice бренду VS портрет аудиторії. Формули копірайту. Як перетворити ідею на віральну? 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами першого блоку. 

ТЕСТ

Лекція друга

Ньюзджекінг: як шукати і використовувати новини? Меми та челенджі як популярні різновиди нативного промо. Як обрати лідерів думок і блогерів для співпраці?

 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами другого блоку. 

ТЕСТ

Лекція третя

Які цілі виходу вашого проекту в соцмережі? Аналіз конкурентів та трендів. Як дізнатися, хто цільова аудиторія? Які майданчики використовувати для просування? Методи генерування креативних ідей

Лекція четверта

 З чого розпочати роботу в Facebook Ads Manager? Етапи створення рекламного оголошення. Як правильно вибрати ціль для кампанії? Виокремлення аудиторії і бюджет реклами. 

Перевірте свої знання. Пройдіть тест за матеріалами третього та четвертого блоку. 

ТЕСТ

Практичні завдання:

  1. Написати пост для соцмереж за однією з обраних формул копірайтингу
  2. Придумати акцію у міському просторі, де знаходиться ваша цільова аудиторія, яка би популяризувала ваш проект
  3. На основі основі вашої аудиторії, аудиторії ваших конкурентів та способів описаних у модулі, складіть портрет вашої ЦА. 
  4. Почитайте про типи генерування ідей із модуля. Створіть 3 креативні ідеї за допомогою будь-якого типу генерування ідей  для просування власного культурного продукту. Опишіть їх механіку та суть, визначте де будете їх використовувати. 
  5. Складіть таймінг робіт по вашому проекту на місяць. 
  6. Створіть рубрикатор, який допоможе вам створювати контент-план для ваших соц. мереж. Почніть з того, які болі виникають у вашої ЦА. Після цього продумайте які рубрики можна придумати, щоб подолати їх. Використовуйте розподілення контенту на інформаційний, продаючий, розважальний та іміджевий. 
  7. Запустіть 1 рекламне оголошення через AdsManager. Виберіть ціль кампанії, вашу ЦА, плейсменти, створіть віжуал, а краще 2-3, якщо є можливість, та запустіть рекламне оголошення.  Проаналізуйте його результати.

Рекомендована література і додаткові матеріали:

  1. «Сарафанний маркетинг. Як розумні компанії заставляють про себе говорити». Енді Серновіц 
  2. «Маркетинг у соціальних мережах». Дамір Халілов 
  3. «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу». Йона Берґер 
  4. «Пиши, скорочуй: Як створювати сильний текст». Максим Ільяхов та Людмила Саричева 
  5. «Гра на емоціях». Олексій Іванов 

https://t.me/setters — цікавий телеграм від маркетингового агентства 

http://bit.ly/2XT04bS — про пошук конкурентів 

http://bit.ly/2Y90MRf — про генерування ідей 

https://t.me/digital_masons — один з найпопулярніших діджитал чатів України 

https://mmr.ua/ — сайт про маркетинг

Расскажите друзьям про новость

Новое видео