Сьогодні ми поповнюємо новими думками рубрику #MMRead, де спільно з книжковою платформою Yakaboo презентуємо добірки книг про маркетинг, комунікації, креатив, продажі, — усе це для розвитку ваших професійних здібностей і щоб стати успішним. Ми зібрали 7 книг, які розкриють нетипові підходи до бізнесу, навчать генерувати унікальні ідеї та йти за ними, навіть якщо весь світ проти. Матеріал буде корисним для менеджерів різних ланок, власників бізнесу, маркетологів і всіх, хто за повсюдними шаблонами намагається віднайти та створити щось інноваційне.
Думай, як у NASA. Звички, ідеї та стратегії для досягнення неможливого
Чи можливо мислити, як Ілон Маск чи як співробітники SpaceX? Звісно, читати чужі думки ми вас не можемо навчити, однак знаємо, де віднайти кілька цікавих і нестандартних підходів. Колишній фахівець із космічних польотів, співробітник NASA і SpaceX Озан Варол висвітлює методику та стратегії, які допомагають уявити незбагненне, вирішити нерозв’язуване та збурюють думки. Книжку поділено на три підрозділи, відповідно до стадій запуску космічних апаратів: запуск, прискорення та досягнення. На першому етапі запалюватиметься мислення і генеруватимуться різноманітні ідеї. На стадії прискорення відбуватиметься розвиток конкретної ідеї. На етапі досягнення ви збагнете, що у вашої ідеї є два рівноцінні варіанти розвитку — успіх і невдача. Озан Варол проводить паралелі між дефектами в космічних польотах і бізнесі, вчить бачити помилки і як не схибити, а також бути готовим до будь-якого перебігу своєї справи — катастрофи чи успіху.
Ця ідея ніколи не спрацює! Неймовірна історія заснування Netflix
Ця книга — підтвердження того, що варто йти за мрією, навіть коли всі проти та переконують, що у неї немає майбутнього. Співзасновник платформи Netflix Марк Рендольф розповідає, як крок за кроком будувалася тепер уже всесвітньо відома компанія. А у вас є передплата на Netflix? Шалений успіх прийшов не відразу. Ідея здавати в оренду фільми здавалася неймовірно дивною. Її не розуміли, в неї не вірили… але вона спрацювала! На думку автора, геніальні ідеї не схожі на прозріння чи спалах блискавки. Вони формуються повільно й поступово, інколи їх виношують тижнями чи навіть місяцями. Марк Рендольф викладає свою бізнес-історію, починаючи з пошуку ідеї та вибору однієї вдалої та закінчуючи заробітком перших мільйонів. Книга сповнена порад успішного бізнесмена, який знає на ділі, як складно віднайти унікальну ідею та розвинути її до світового масштабу.
Обдурені випадковістю. Незрима роль шансу в житті та бізнесі
Новинка від лівансько-американського літератора та науковця Насіма Ніколаса Талеба. У цій книзі автор пояснює, чому наш мозок не бачить наявних випадковостей та не розуміє світ довкола. Здається, що, працюючи понаднормово, ми зможемо заробити мільйон. Але це не гарантує 100% успіху. Устами кількох неординарних персонажів Насім Талеб розкриває роль шансу та його вплив на бізнес і життя. Систематичні помилки в оцінюванні випадковості, зважування ризиків, прикмети азартних гравців, бачення можливостей там, де їх не помічають інші, — про це та багато іншого ви дізнаєтеся з книжки. Завдяки оповідям і поставленим питанням читач замислиться над причинами і шляхом свого успіху та невдач, під новим кутом побачить досягнення інших людей та розбереться в розумовому процесі ухвалення рішень.
Zкономіка. Як покоління Z zмінює майбутнє біzнесу
Якщо ви хочете створювати продукт, який буде попереду ринку, тоді необхідно враховувати потреби та бажання покоління Z. Люди, які народилися після 1996 року, стають ядром споживацтва в усьому світі. Співзасновники The Center for Generational Kinetics, провідної компанії у сфері досліджень покоління Z і поколіннєвої проблематики загалом, Джейсон Дорсі і Деніс Вілла створили книгу, що стала путівником у розумінні покоління Z та прийдешніх змін у світовій економіці. Компанії, які швидко зрозуміють особливості цього покоління, адаптуються і здобудуть його лояльність, випереджатимуть конкурентів у свої галузі наступні 15–20 років. У «Zкономіці» зібрано практичний та обґрунтований досвідом матеріал, до того ж підкріплений понад 60 спеціалізованими дослідженнями. Автори створили свого роду інструкцію для розуміння, завоювання довіри та органічного залучення нової генерації в усі аспекти бізнесу: починаючи з продажу та маркетингу до найму на роботу та розвитку компанії в ногу з поколінням Z.
Абсолютна відповідальність. Уроки лідерства від морських котиків
Легко приймати рішення та бути лідером, коли все йде за планом і компанія поступово розвивається. Але як бути ефективним у форсмажорних ситуаціях? Ця книга — визнаний бестселер про принципи лідерства в умовах непередбачуваних змін. Колишні військові командири, яким доводилося ухвалювати життєво важливі рішення у гарячих точках в Іраку, Джоко Віллінк і Лейф Бебін після виходу у відставку діляться досвідом лідерства. Вони добре засвоїли, що керівники відповідають як за перемоги, так і за поразки. У книзі автори розповідають, як принципи перемоги «морських котиків» можна застосовувати для роботи компанії, дають поради з власного досвіду щодо ефективного керування командою та успішного подолання стресових ситуацій. Кожен управлінський підхід Джоко Віллінк і Лейф Бебін підкріплюють прикладами з військового життя або з підготовки морських котиків, а також реальними історіями клієнтів, які випробували їхню методику в дії.
Листи Безоса. 14 принципів зростання бізнесу від Amazon
Ця історія про те, як маленька книгарня перетворилася на глобальний бізнес із обсягами продажів у 100 мільярдів доларів. Звісно, йдеться про Amazon. Засновник компанії Джефф Безос написав акціонерам своєї компанії 21 лист, де щороку розповідав про справи компанії та пріоритетні напрями розвитку в майбутньому. Експерт з ризиків та інновацій Стів Андерсон проаналізував усі ці листи і виокремив 14 принципів, які зробили Amazon однією з найуспішніших компаній світу. З книги ви дізнаєтеся, як Джефф Безос тестує ідеї, як ризикує та на що готовий піти заради успіху, про невдачі та про підходи до ухвалення стратегічних рішень. На думку засновника Amazon, саме готовність до ризику стала ключем для досягнення масштабного розвитку і світового визнання. Але ці ризики були ретельно прораховані та узгоджувались із загальною бізнес-стратегією. А ви готові до сміливих рішень?
Планета Pixar. Моя неймовірна подорож зі Стівом Джобсом у створення історії розваг
Книга, яка відкриває неймовірний світ планети Pixar. Вона здобула нагороду Amazon Best Book 2016 у категорії «Бізнес і лідерство», а в 2017 році отримала звання Axiom Awards Silver Medalist. Виконавчий директор у Кремнієвій долині, член Канцелярії президента та Ради директорів кіностудії Pixar Лоуренс Леві розповів історію про те, як графічна студія перетворилася на одну з найпотужніших голлівудських компаній. Саме Лоуренс Леві відповідав за бізнес-стратегію та ІРО компанії. Автор розповість про дружбу та співпрацю зі Стівом Джобсом, про світ Кремнієвої долини та Голлівуду, а також про роботу Pixar та Disney зсередини. Креативні ідеї та комерційні ризики, стратегічні схеми, дипломатичні підходи, доленосні рішення та хвилювання — 400 сторінок висвітлюють майже 20 років функціонування тепер уже величезної анімаційної корпорації Pixar.
Кавер: Unsplash