#MMRead: 6 книжок, що спонукатимуть аудиторію про вас говорити
11 Сен 2020, 12:15

#MMRead: 6 книжок, що спонукатимуть аудиторію про вас говорити

Підбірка книжок для маркетологів, SMM-менеджерів, таргетолів, блогерів, event-менеджерів і всіх, хто рекламує захід, продукт чи власний бренд

Ми продовжуємо рубрику #MMRead, де спільно з найбільшою інтернет-книгарнею Yakaboo презентуємо добірки книг про маркетинг, комунікації, креатив, продажі для розвитку ваших професійних здібностей. У ці вихідні відбудеться винятковий книжковий захід осені — Літературний Кураж. Сьогодні ми розкажемо, які книжки команда Yakaboo використовувала для налаштування промо, ведення комунікації в соціальних мережах, завоювання лояльної аудиторії та поширення вірусної інформації про подію. Ця добірка буде корисною для маркетологів, SMM-менеджерів, таргетолів, блогерів, event-менеджерів і всіх, хто рекламує захід, продукт чи власний бренд. 

фанократія

Фанократія. Перетворення фанів на клієнтів і клієнтів на фанів

Хочете, щоб про ваш бренд говорили так само, як про Microsoft чи Starbucks? Бізнес-стратег Девід Мірмен Скотт і його донька Рейко проаналізували досягнення відомих компаній, від Starbucks і Microsoft до «Зоряних воєн» і гурту Coldplay. 

Автори доводять, що найпотужнішою силою у світовому маркетингу є не соцмережі чи таргет, а — клієнтський «фандом». Це споживачі, що залишаються з вами незалежно від того, який напрямок роботи ви оберете чи які помилки допустили, адже ви несете для них цінність. Автори розкривають таємниці успіху відомих брендів, їхні стратегії побудови цілої культури, дієві принципи фанократії та способи їхнього впливу на розвиток власної справи. «Фанократія» — це слушні поради для формування міцної спільноти, що самостійно  «продаватиме» ваш бренд знайомим і захищатиме від ненависників та заздрісників усього, що стосується вашого продукту. 

пурпурова корова

Пурпурова Корова! Як створити незабутній продукт

Книга, що переверне ваш погляд на маркетинг. Американський підприємець і маркетолог Сет Ґодін аналізує застарілі методи в маркетингу та розкриває нові, що допоможуть створити унікальний продукт. Цю книгу перекладено 36-ма мовами, її актуальність не зменшується вже впродовж двох десятиліть. 

Ми живемо у світі, де більшість продуктів невидимі. Що зробити, аби ваш витвір помітили серед тисячі? Він має бути схожим на пурпурну корову, яку ви побачите, навіть проїжджаючи повз неї на машині. Погодьтеся, що яскрава корова привертає увагу? Майбутнє за брендами, які створюють щось нове, виняткове, те, що викликає емоції та інтерес, а не посередній продукт з красивою обгорткою і крихтою маркетингу. Logitech, Motorola, Nokia, Starbucks, Dutch Boy, McDonald’s у Франції — це пурпурні корови, що вражають, завойовують цілі аудиторії та на які потрібно рівнятися. Сет Ґодін подає дієву маркетингову формулу та надихає на експерименти. 

Instagram 2.0

Феномен Instagram 2.0. Усі нові фішки

Як заробляти в Instagram? Як привернути і втримати увагу аудиторії? Instagram — це потужний майданчик, через який можна спілкуватися з масами людей та впливати на їхню поведінку. Любов Соболєва ділиться власним досвідом, як монетизувати блог, просунути інстамагазин і вивести власний бізнес на новий рівень. 

Авторка розповідає про особливості роботи в Instagram, починаючи від моніторингу конкурентів і заповнення шапки профілю, а закінчуючи партнерськими програмами та історіями успішних блогерів. У книзі ви знайдете покрокову інструкцію налаштування виробничого процесу в соцмережі, лайфхаки та типові помилки в роботі, дізнаєтеся про безкоштовні та платні методи просування, а також особливості продажів. Матеріал книжки практичний та готовий до застосування.

вони всіх зробили

Вони всіх зробили! Як великі підприємці побудували свої імперії і як повторити їхній успіх

Американський підприємець Гарі Вайнерчук — гуру в галузі цифрового маркетингу, один із 40-а найуспішніших бізнесменів, яким не виповнилося і сорока років, за версією Fortune. Він консультував такі відомі бренди, як Uber, Snapchat, Facebook, Twitter тощо. Його книги неодноразово було визнано бестселерами за версією The New York Times. 

У цій книзі автор розповідає про брендинг та його значення для підприємницького успіху. Гарі Вайнерчук формулює практичні поради, як зробити свій бізнес-продукт популярним у соцмережах, розкриває маловідомі інструменти та тонкощі, які покращують традиційні та перевірені часом стратегії. Автор аналізує найбільші інтернет-платформи, щоб люди та компанії з різних сфер життєдіяльності могли вибрати платформу для просування своїх брендів. Musical.ly (з 2018 року об’єданий з TikTok), Snapchat, Twitter, YouTube, Facebook, Instagram і подкасти — Гарі Вайнерчук детально розкаже, які є хитрощі для «розкрутки» бренду та масштабування його популярності. 

заразливий

Заразливий

Хочете, аби ваш продукт був такий же відомий, як фільми Marvel? У цій книзі маркетолог світового рівня Йона Бергер описав психологію вірусного маркетингу від А до Я. Американська Асоціація Маркетингу визнала його дослідження найкращою маркетинговою книгою 2014-го року, а New York Times —  бестселером.

На прикладах відомих рекламний кампаній, соціальних акцій, YouTube-каналів і постів із соцмереж Йона Бергер показує, на що звертають увагу користувачі та чому діляться цією інформацією, розповсюджуючи її як вірус. Автор намагається віднайти пояснення шістьом принципам, на яких тримається успішне поширення будь-яких ідей. Кожен з них підкріплено численними фактами зі сфери бізнесу, політики, громадського активізму. Як місія NASA вплинула на продаж батончиків? Як прославитися завдяки зламаній гітарі? Усі особливості вірусного маркетингу шукайте в книзі. 

таргетированая реклама

Таргетированная реклама в социальных сетях. Точно в яблочко. Получайте больше клиентов из Facebook и Instagram

Фахівець з маркетингу та SMM Сергій Щербаков розкриває всі особливості таргетованої реклами в соціальних мережах. У його доробку понад 120 проектів в 53-х різних сферах бізнесу. 

Автор розповідає, що таке таргетована реклама, як її налаштовувати, як тестувати канали та настроїти роботу кожного з них, про вивчення цільової аудиторії та її сегментацію, про тестування та аналітику в таргетованій рекламі. Зібрано реальні кейси, які досягли успіху. Дотримуючись рекомендацій автора, ви навчитеся професійно працювати з кожною кнопкою рекламного кабінету, отримувати клієнтів уже на наступний день після запуску, здешевляти та оптимізувати рекламну кампанію, показувати оголошення цільовій аудиторії, тестувати з мінімальними бюджетами, аналізувати та масштабувати рекламні кампанії. У процесі читання вам неодмінно захочеться перевіряти всі знання на практиці. 

Кавер: Unsplash

Расскажите друзьям про новость