Понад 12 тис онлайн голосів було загалом віддано за всіх номінантів, чимало годин витратили члени експертного журі для оцінки та рейтингування комунікаційних кейсів.
Не дивлячись на те, що конкуренція в деяких номінаціях рейтингу була невелика, дискусія щодо найкращих була чимала. Це пов’язано з тим, що рівень реалізації проєктів є надзвичайно високим. Компанії опікувалися не лише масштабністю, яскравістю та масовістю своїх проєктів, а наділяли їх цінностями і вирішували певний пул важливих проблемних для різних груп цільових аудиторій.
MMR вітає переможців в кожній з номінацій.
Комплексна PR кампанія
Відповідність цілей і завдань результату, максимальне охоплення та ефективність для бізнесу – характеристики якісної PR комунікації.
Медіа Група Україна з комунікаційною кампанією навколо шоу «Маска» на ТК «Україна», яке не залишилося непоміченим для різних груп ЦА.
Київстар з комплексним проєктом «4Gтягне», який обєднав традиційні медіа, інфлюенсерів та клієнтів компанії.
Дарниця з кампанією «Ліки для Софії», яка має на меті врятувати Софійський собор та його експонати від руйнування через зовнішні фактори.
Відкритість ТОП-менеджера
Перші особи своєю публічною позицією формують нову реальність в комунікаціях, підсилюючи силу бренду компаній, які вони очолюють.
Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
Микола Тимощук, CEO холдингової компанії UFuture
Спонсорський проєкт
Приклад вдалої інтеграції цінностей бренду в масовий проєкт.
Нова пошта та Postmen та мистецький проєкт Міністерства культури «Леся Українка: 150 імен»
Проєкт В2G
Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою
FAVBET (БФ Favorit Foundation) з проєктом «Цифровізація бібліотек», в рамках якого буде передано 5 тис комп’ютерів бібліотекам по всій країні
Employer Branding
Бренд роботодавця – є одним з основних інструментів комунікації компанії, це підтверджують кейси компаній-переможниць.
Coca-Cola
Eldorado
PR команда
Найкращі та ефективніші профі працюють в компаніях:
Нова пошта
Київстар
Лінія магазинів EVA
UFuture
Корпоративний благодійний фонд
Такі проекти лише на етапі зародження в Україні, тому інтеграція європейського досвіду в Україні є найкращим прикладом
L’Oréal Україна