MMR нагородив найкращі кейси в рамках Антикризового PR марафону
20 Май 2021, 18:28
PR

MMR нагородив найкращі кейси в рамках Антикризового PR марафону

Понад 12 тис онлайн голосів було загалом віддано за всіх номінантів, чимало годин витратили члени експертного журі для оцінки та рейтингування комунікаційних кейсів.

Не дивлячись на те, що конкуренція в деяких номінаціях рейтингу була невелика, дискусія щодо найкращих була чимала. Це пов’язано з тим, що рівень реалізації проєктів є надзвичайно високим. Компанії опікувалися не лише масштабністю, яскравістю та масовістю своїх проєктів, а наділяли їх цінностями і вирішували певний пул важливих проблемних для різних груп цільових аудиторій.

MMR вітає переможців в кожній з номінацій.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Комплексна PR кампанія

Відповідність цілей і завдань результату, максимальне охоплення та ефективність для бізнесу – характеристики якісної PR комунікації.

Медіа Група Україна з комунікаційною кампанією навколо шоу «Маска» на ТК «Україна», яке не залишилося непоміченим для різних груп ЦА.
Київстар з комплексним проєктом «4Gтягне», який обєднав традиційні медіа, інфлюенсерів та клієнтів компанії.
Дарниця з кампанією «Ліки для Софії», яка має на меті врятувати Софійський собор та його експонати від руйнування через зовнішні фактори.

Відкритість ТОП-менеджера

Перші особи своєю публічною позицією формують нову реальність в комунікаціях, підсилюючи силу бренду компаній, які вони очолюють.

Олександр Комаров, СЕО «Київстар»
Микола Тимощук, CEO холдингової компанії UFuture

Спонсорський проєкт

Приклад вдалої інтеграції цінностей бренду в масовий проєкт.

Нова пошта та Postmen та мистецький проєкт Міністерства культури «Леся Українка: 150 імен»

Проєкт В2G

Найкращі практики взаємодії бізнесу з державою

FAVBET (БФ Favorit Foundation) з проєктом «Цифровізація бібліотек», в рамках якого буде передано 5 тис комп’ютерів бібліотекам по всій країні

Employer Branding

Бренд роботодавця – є одним з основних інструментів комунікації компанії, це підтверджують кейси компаній-переможниць.

Coca-Cola
Eldorado

PR команда

Найкращі та ефективніші профі працюють в компаніях:
Нова пошта
Київстар
Лінія магазинів EVA
UFuture

Корпоративний благодійний фонд

Такі проекти лише на етапі зародження в Україні, тому інтеграція європейського досвіду в Україні є найкращим прикладом
L’Oréal Україна

Расскажите друзьям про новость