За результатами онлайн та експертних голосувань MMR нагородив найкращі Digital проєкти. Оргкомітет прийняв рішення відзначити по декілька проєктів, оскільки за них активно голосували онлайн та високі оцінки дало експертне журі.
Номінація Внутрішній Digital проєкт
- Vodafone Україна: Щомісячний корпоративний аудіоподкаст НА ЗВ’ЯЗКУ!
- Kernel: YouTube-серіал про Лігу Чемпіонів Агробізнесу 2020
- Нова пошта Гранд Пікнік
Номінація Online івент
- INTERTOP Ukraine: INTERTOP Go Skateboarding Day спільно з Vans
- Телеканал М1: Космічний Weekend на М1
- EPAM Ukraine: Junior’s Online Conference
Номінація Digital кампанія
- Телеканал СТБ. Соціальна кампанія #Сильная + #Сильний
- WePlay AniMajor
- Київстар. Проєкт «Дай лапу»
- hotline.finance. Рекламна кампанія «КАПЕЦЬ ЯК»
- «Інтергал-Буд». Проєкт «Святкуємо по-дорослому»
Номінація Проєкт с блогером чи інфлюенсером
- Київстар та креативне агентство provid: 4Gтягне
- MIRS (бренд BaByliss): Boudoir Beauty Workshop від BaByliss
- AMS agency: Let’s Smile Quest
Номінація Корпоративний SMM
- SoMe_Carlsberg Ukraine
- ТОВ «ЕпіцентрК». Проєкт «ШикиШкола»
- Postmen: Дарниця. SMM
Номінація Діджитал гуру
- Євген Таллер, Owner & CEO агенції WhyNot? Enot