Міжнародне маркетингове агентство DC оновило неймінг, логотип, айдентику та слоган. Digital Chain — основа ДНК сильних брендів.
«Chain у назві агентства відображує органічно народжену суть того, ким ми є:
наших сервісів та підходів, цінностей, до яких ми прийшли всередині та несемо в
маси. Ми — команда. Поєднання знань, натхнення та підтримки, що заповнює
прогалини і формує сильні, нерозривні зв’язки у ДНК брендів наших клієнтів. Digital
Chain — це природний етап еволюції агентства. Щоб до нього прийти, необхідно
було його пройти», — підкреслила Ірина Курочкіна, засновник та керівний директор
Digital Chain (DC).
Синтез досвіду трьох років роботи на міжнародному ринку і результатів усіх проєктів, що реалізувало агентство, знайшов відображення в оновленому слогані: We establish brands (Ми створюємо бренди).
Ключовим елементом оновленої айдентики став активний Liquid metal — символ гнучкості та сили, властивих Digital Chain. Колір Rich Black фірмового стилю відображує пристрасть агентства до пошуків суті й упевненість на шляху до підкорення нових горизонтів, а Stark White — безстрашність, абсолютну свободу дій і думок, відсутність хаосу в робочих процесах.
Ребрендинг Digital Chain (DC) — маніфест внутрішньої еволюції компанії. Найближчим часом агентство сфокусується на розширенні портфелю клієнтів як у нішевих, так і в мейнстрім-категоріях, створенні для них яскравих і ефективних STAND OUT кампаній і нових брендів, а також виході на нові ринки Азії, Африки, Скандинавії та Америки.