#МиВсіВОдномуЧовні — Coca-Cola подякувала своїм співробітникам
01 Май 2021, 11:00
PR

#МиВсіВОдномуЧовні — Coca-Cola подякувала своїм співробітникам

В сегменті Employer Branding багато напрямків роботи, для однойменної номінації компанія Coca-Cola обрала кейс подяки своїм співробітникам. 

Під час карантину 2020 року Coca-Cola зупинила свою рекламну діяльність, але продовжувала мотивувати та надихати своїх співробітників – крок, який під силу сильним брендам.

З перших днів поширення Covid-19 в Україні компанія об’єднала зусилля з партнером – Товариством Червоного Хреста для вирішення нагальних потреб громад. Але цей проєкт був би неможливий без співробітників компанії, які натхненно працювали навіть у важкі для країни часи. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

#МиВсіВОдномуЧовні

Слоган комунікаційної кампанії, завдання якої полягало в тому, аби подякувати працівникам «на передовій» та підтримати їх. Щодня вони працюють – хтось на виробничій лінії, хтось у лабораторії з контролю якості, хтось за кермом чи на інших позиціях, щоб кожен українець міг розрадити себе улюбленими напоями.
Coca-Cola розповіла особисті історії людей, завдяки яким компанія продовжує освіжати і змінювати цей світ на краще попри пандемію. Загалом було підготовлено історії 9 героїв. 

Інструментами для реалізації кампанії були виключно власні медіа компанії: вебсайт, соціальні мережі, внутрішні канали комунікації. Проєкт тривав протягом травня 2020 року.

Історії героїв отримали широке охоплення у внутрішньої аудиторії:  більше 110 тис контактів за місяць.

Найбільша цінність компанії – це її співробітники. Ми, працюючи в сегменті FMCG, просто не мали права зупиняти виробництво та інші процеси всередині компанії. Але ми не могли не подякувати нашим співробітникам, які продовжували виконувати свої обов’язки в складні часи. Так, вони справді наші герої. Такі проєкти повинні стати прикладом залучення та мотивації співробітників
Андрій Бублик
директор із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові

Расскажите друзьям про новость