20 Янв 2020, 14:00

Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні

Vandog Agency розробила неймінг, комунікаційну стратегію та айдентику для консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні — Health Pilgrims. Це команда однодумців, які знайшли місця здоров’я в Україні для своїх клієнтів. Тому в його назві агенція об’єднала філософію двох ідей: Health та Pilgrims.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Задачею команди було розповісти айдентикою та коммуникацією Health Pilgrims про Україну. Для цього в основі комунікації став меседж та ілюстрації, що містять у собі українську ідентичність та спонукають дізнатись більше про Україну: What is… kobza, namysto, banush, vertep?  

В айдентиці цей меседж уособлює зірка з логотипа, якій дозволили розкритись, адаптуючись під різні формати носіїв. 

 Бренд Health Pilgrims — не просто про лікування, а й про знайомство з українською культурою, визначними місцями, кухнею і головне — українцями. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео