20 Янв 2020, 14:00

Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні

Vandog Agency розробила неймінг, комунікаційну стратегію та айдентику для консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні — Health Pilgrims. Це команда однодумців, які знайшли місця здоров’я в Україні для своїх клієнтів. Тому в його назві агенція об’єднала філософію двох ідей: Health та Pilgrims.

Опануйте вау-маркетинг та прокачайте креативну стратегію вашого бренда на MRKTNG марафоні від MMR та Ekonomika+.

25 червня понад 30 спікерів з Ощадбанку, Укрзалізниці, Kernel, Intertop, CHER’17, Vandog Agency та інших компаній поділяться найкращими маркетинг-практиками та креативними кейсами, які вражають весь світ.

Забронювати участь

Задачею команди було розповісти айдентикою та коммуникацією Health Pilgrims про Україну. Для цього в основі комунікації став меседж та ілюстрації, що містять у собі українську ідентичність та спонукають дізнатись більше про Україну: What is… kobza, namysto, banush, vertep?  

В айдентиці цей меседж уособлює зірка з логотипа, якій дозволили розкритись, адаптуючись під різні формати носіїв. 

 Бренд Health Pilgrims — не просто про лікування, а й про знайомство з українською культурою, визначними місцями, кухнею і головне — українцями. 

 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео