Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні
20 Янв 2020, 14:00

Місця здоров’я: айдентика консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні

Vandog Agency розробила неймінг, комунікаційну стратегію та айдентику для консьєрж-сервісу з медичного туризму в Україні — Health Pilgrims. Це команда однодумців, які знайшли місця здоров’я в Україні для своїх клієнтів. Тому в його назві агенція об’єднала філософію двох ідей: Health та Pilgrims.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Задачею команди було розповісти айдентикою та коммуникацією Health Pilgrims про Україну. Для цього в основі комунікації став меседж та ілюстрації, що містять у собі українську ідентичність та спонукають дізнатись більше про Україну: What is… kobza, namysto, banush, vertep?  

В айдентиці цей меседж уособлює зірка з логотипа, якій дозволили розкритись, адаптуючись під різні формати носіїв. 

 Бренд Health Pilgrims — не просто про лікування, а й про знайомство з українською культурою, визначними місцями, кухнею і головне — українцями. 

 

Расскажите друзьям про новость