«Мистецтво хоче знайомитись»: як спонукати молодь піти на артдейтинг
12 Июн 2020, 16:38

«Мистецтво хоче знайомитись»: як спонукати молодь піти на артдейтинг

Проєкт digital агенції Postmen «Мистецтво хоче знайомитись» отримав Гран-прі Міжнародного фестивалю маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 під час церемонії нагородження на Ukrainian Creative Awards.  

Окрім Гран-прі, проєкт взяв ще 3 нагороди на WOW DONE AWARDS. На Київському Міжнародному Фестивалі Реклами кейс увійшов до 5 шорт листів  та отримав 10 нагород, серед яких і золото за найкращу рекламну кампанію. Так, саме цей проєкт зібрав найбільше нагород для Postmen, тому агенція поділилась його історією створення та результатами. 

Щороку в Україні збільшується кількість цікавого мистецько-культурного продукту. Проте чисельність українців, які б ним цікавились, залишається практично незмінною. Кожен новий мистецький івент відвідують одні й ті ж люди. А молодь продовжує «залипати» у соцмережах, месенджерах чи Tinder. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

У Postmen вирішили створити комфортне середовище для мистецького знайомства і вести комунікацію кампанії у молодіжній манері. Тому проєкт розшили на офлайн та онлайн, використовуючи фішки digital спілкування у месенджерах і Tinder. 

Головна мета проєкту — спонукати молодь всієї України більше цікавитись мистецтвом. Але як? В агенції швидко зрозуміли, що молодь не охоче знайомиться з чимось новим і надає перевагу неформальному спілкуванню онлайн. Креативна ідея полягала в тому, що мистецтво має зробити перший крок до знайомства з молоддю.

Основна задача всіх каналів — спонукати якомога більше молоді піти на #артдейтинг. Для цього у Києві, Харкові, Львові, Дніпрі та Одесі розмістили білборди, де різні зразки мистецтва почали вести діалог з людьми у формі повідомлень з месенджерів. Також агенція зняла TV-ролик, розробила мистецький чат-бот у Telegram, Facebook Messenger та створила сторінки проєкту в Instagram, Facebook, де і проходила основна комунікація з молоддю. Зокрема, за тегом #артдейтинг користувачі могли ділитися власними фото та відео «знайомства» з мистецькими творами.

Хештег #артдейтинг став новим трендом серед молоді та охопив 10 млн користувачів у соцмережах! Понад 25 тисяч українців підписались також на чат-бот, який щодня видавав унікальні українські твори мистецтва. Чимало людей почало навіть писати про чат-бот у соцмережах і рекомендувати його своїм друзям і знайомим. А ролик проєкту зібрав понад 7 млн переглядів на YouTube і понад 8,5 млн — на TV. 

Расскажите друзьям про новость