Мінцифра запустила соціальну рекламу про захист дітей в інтернеті
03 Мар 2020, 12:30

Мінцифра запустила соціальну рекламу про захист дітей в інтернеті

Міністерство цифрової трансформації, уповноважений з прав дитини опублікували соціальний відеоролик щодо необхідності захисту дітей в інтернеті. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що різноманітні незнайомці — від скінхедів до персонажу комп’ютерних ігор — дзвонять у двері будинку, питають у батьків, де дитина, і безперешкодно прямують до неї. Закінчується відеоролик титрами: «В реальному житті ви б захистили своїх дітей. То чому не захистити їх в інтернеті?». 

Оригінал відео створено Центром Безпечного Інтернету Німеччини. Права належать www.klicksafe.de. Озвучено гуртом Dublicat. 

Радник з питань безпечного Інтернету для дітей при Віце-прем’єр Міністрі — Міністрі цифрової трансформації Анастасія Дьякова прокоментувала запуск соціальної реклами: «Ризики, які існують в офлайні, переходять в онлайн. Ми маємо вчити дітей не тільки, як переходити дорогу на зелене світло, але й тому, як безпечно користуватися інтернетом. Але питання безпеки дітей онлайн не може бути вирішене локально, в межах однієї країни. Важливо об’єднувати зусилля всіх країн світу. Саме тому наші партнери з Німеччини підтвердили ідею надання прав на переклад і адаптацію даного відео».

Також соціальну рекламу прокоментувала заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан: «В січні ми запустили онлайн-платформу Дія.Цифрова освіта, на якій є безкоштовний освітній серіал «Безпека дітей в інтернеті». Батьки можуть дізнатись, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних інтернет-спілок, сексуального насильства».

Нагадаємо, 11 лютого 2020 року Уповноважений з прав дитини спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки компанії Київстар запустив інформаційний портал щодо захисту дітей від сексуального насильства в Інтернеті та лінію повідомлення про такі матеріали.  

17 лютого 2020 року Міністерство цифрової трансформації опублікувало соціальний відеоролик і серію соціальних постерів про проєкт Дія.Цифрова освіта. Соціальний відеоролик демонструє, що володіння цифровими навичками дозволяє жити в країні більш комфортно та щасливо. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу Дія. Цифрова освіта — зручний і доступний сервіс, де можна безкоштовно отримати або покращити свої цифрові навички. 

Міністерство цифрової трансформації разом із партнерами розробляє Національну стратегію із захисту дітей в Інтернеті на 2020-2026 роки. Стратегія містить розділ про навчання батьків та інформування про ризики, які є в інтернеті.   

Расскажите друзьям про новость