Мінцифра запустила соціальну рекламу про захист дітей в інтернеті
03 Мар 2020, 12:30

Мінцифра запустила соціальну рекламу про захист дітей в інтернеті

Міністерство цифрової трансформації, уповноважений з прав дитини опублікували соціальний відеоролик щодо необхідності захисту дітей в інтернеті. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Креативна концепція відеоролика полягає в тому, що різноманітні незнайомці — від скінхедів до персонажу комп’ютерних ігор — дзвонять у двері будинку, питають у батьків, де дитина, і безперешкодно прямують до неї. Закінчується відеоролик титрами: «В реальному житті ви б захистили своїх дітей. То чому не захистити їх в інтернеті?». 

Оригінал відео створено Центром Безпечного Інтернету Німеччини. Права належать www.klicksafe.de. Озвучено гуртом Dublicat. 

Радник з питань безпечного Інтернету для дітей при Віце-прем’єр Міністрі — Міністрі цифрової трансформації Анастасія Дьякова прокоментувала запуск соціальної реклами: «Ризики, які існують в офлайні, переходять в онлайн. Ми маємо вчити дітей не тільки, як переходити дорогу на зелене світло, але й тому, як безпечно користуватися інтернетом. Але питання безпеки дітей онлайн не може бути вирішене локально, в межах однієї країни. Важливо об’єднувати зусилля всіх країн світу. Саме тому наші партнери з Німеччини підтвердили ідею надання прав на переклад і адаптацію даного відео».

Також соціальну рекламу прокоментувала заступник міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан: «В січні ми запустили онлайн-платформу Дія.Цифрова освіта, на якій є безкоштовний освітній серіал «Безпека дітей в інтернеті». Батьки можуть дізнатись, як уберегти дітей онлайн від шкідливих матеріалів, кібербулінгу, суїцидальних інтернет-спілок, сексуального насильства».

Нагадаємо, 11 лютого 2020 року Уповноважений з прав дитини спільно з Міністерством цифрової трансформації за підтримки компанії Київстар запустив інформаційний портал щодо захисту дітей від сексуального насильства в Інтернеті та лінію повідомлення про такі матеріали.  

17 лютого 2020 року Міністерство цифрової трансформації опублікувало соціальний відеоролик і серію соціальних постерів про проєкт Дія.Цифрова освіта. Соціальний відеоролик демонструє, що володіння цифровими навичками дозволяє жити в країні більш комфортно та щасливо. Також відеоролик інформує про Національну онлайн-платформу Дія. Цифрова освіта — зручний і доступний сервіс, де можна безкоштовно отримати або покращити свої цифрові навички. 

Міністерство цифрової трансформації разом із партнерами розробляє Національну стратегію із захисту дітей в Інтернеті на 2020-2026 роки. Стратегія містить розділ про навчання батьків та інформування про ризики, які є в інтернеті.   

Расскажите друзьям про новость