Міністерство культури та інформоційної політики України презентувало новий бренд
08 Июн 2021, 14:43

Міністерство культури та інформоційної політики України презентувало новий бренд

Міністерство культури та інформаційної політики України презентувало візуальну єдність, яка буде представляти культурну ідентичність України. Про це йдеться на сайті Міністерства.

Ребрендинг має на меті показати Міністерство як сучасну державну установу, яка відповідає сьогоднішнім викликам. Новий стиль бренду представляє актуальну українську культуру — привабливу та зрозумілу для сучасних українців.

Як зазначив Міністр культури та інформаційної політики Олександр Ткаченко: «Це не просто новий візуальний стиль. Це інструмент, за допомогою якого ми транслюватимемо меседжі та цінності МКІП. Наше міністерство відповідає за багато напрямків – культуру, креативні індустрії, туризм та інформаційну безпеку, тож важливо було розробити те візуальне відтворення, яке стане ідеальним для кожної сфери. Аби між самим наповненням і його виразом не було дисонансу. І вірю, що ми знайшли».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Нариси літер в логотипі мають обережну відсилку до давньоруської каліграфії, такі як «Слово о полку Ігоревім» і рукописи Київської Русі. У новий логотип зашита абревіатура МКІП, тонкі накреслення та скруглення підсвідомо зчитуються як м’які та дружні елементи, що створюють динаміку немов відображення нового витка історії та культури. Перетин літер в абревіатурі нагадує про міждисциплінарність напрямків роботи МКІП. Логотип може використовуватися як повноколірний знак, що поєднує два кольори, так і як монохромний знак, що передбачає використання тільки чорного або білого кольору. В основі логотипу два кольорових рішення: жовтий та червоний, які передбачено використовувати тільки на контрастному фоні.

За основу нового фірмового стилю міністерства взято мінімалізм. Стиль передбачає різні варіації використання основних кольорів: як повну заливку, так і білий фон, доповнений патерном у різних співвідношеннях. Для кольорового фону можна використовувати такі фірмові відтінки: лимонний, червоний та блакитний.

При розробці нової айдентики основна увага приділялася таким стратегічним напрямкам як: культура, креативна економіка, інформаційна політика, туризм, а також велика реставрація.

Нова айдентика була розроблена разом з креативною агенцією Green Penguin Media за підтримки USAID Transformation Communications Activity

Расскажите друзьям про новость