Мимолетное свидание от Heineken
18 Мар 2011, 11:56

Мимолетное свидание от Heineken

и ирландское рекламное агентство Rothco создали интригующий ролик в рамках кампании «Открой свой мир». В обольстительном видео присутствуют все ингредиенты — намеки, флирт, и даже неожиданная концовка.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

 

Расскажите друзьям про новость