Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker
24 Ноя 2021, 13:36

Мілла Йовович стала обличчям нової кампанії Johnnie Walker

Акторка та супермодель знялася у рекламі алкогольного бренду. У цій кампанії Мілла Йовович прагне надихнути людей «Продовжувати ходити», спілкуватися з впевненістю та поширювати позитив і сміливість, про що говорить її вигляд та настрій у ролику.

Реклама створена за допомогою діджитал агентства Dept. Кампанія заохочує глядачів своїм основним девізом: «Менше говоріть, продовжуйте ходити», що відображає орієнтоване на дію мислення бренду та прогресивний характер Східної Європи.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Расскажите друзьям про новость

Новое видео