Milka запустила нову кампанію «Ніжність смакує краще»
05 Фев 2021, 13:42

Milka запустила нову кампанію «Ніжність смакує краще»

Нове дослідження, проведене на замовлення бренду Milka, показує, що світ став дещо суворішим. Через це майже 4 з 10 з нас почуваються самотніми, а 26% відчувають тривогу. Дослідження показує: у всіх нас є гострий запит на ніжність. А замало ніжності у вчинках людей змусили б 37% опитаних почати серйозно непокоїтися про майбутні покоління, і 32% – про світ узагалі. 

Загальноєвропейське дослідження, в якому взяли участь 20 000 учасників з 10 різних країн, проводилося на замовлення бренду шоколаду Milka, щоб показати важливість ніжності для людства.  Хоча дані показали, що ніжність дарує відчуття комфорту багатьом із нас, декому, очевидно, її істотно бракує. На жаль, майже кожен п’ятий респондент відповів, що не вірить у доброту інших, а 6 з 10 вважають, що у світі зараз набагато менше ніжності, ніж коли вони були дітьми.

Крім того, 66% вважають, що ми занадто багато думаємо про себе, замість того, аби бути уважними до інших, а 46% вважають, що в нашому повсякденному житті недостатньо часу, щоб це робити. Майже 25% навіть сказали, що їх не виховували бути ніжними. 

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ніколас Крістакіс, професор соціальних та природничих наук Єльського університету, прокоментував результати опитування: «Ніжність – це щось фундаментальне в людській природі, щось вроджене, наша здатність до любові, доброти та дружби. Вона охоплює кілька глибинних людських якостей, зокрема співпереживання та співчуття від виявлення щедрості до когось або просто вміння вислухати інших. Більшість людей усвідомлює, що виявлення ніжності до інших може покращити наше повсякденне життя. Дослідження показує: люди за складних сучасних умов насправді докладають зусиль, щоб бути ніжними одне до одного, діючи альтруїстично. І це може допомогти встановити глибший зв’язок між ними і мати більші переваги для суспільства у цілому».

Професор Крістакіс додає: «Відсутність особистої взаємодії ускладнює можливості проявляти таку поведінку, саме тому в соціальних мережах ми зустрічаємо менше ніжності, ніж хотілося б. Однак, так само важливо докладати зусиль у спілкуванні з іншими в інтернеті, можливо, навіть більше, враховуючи те, наскільки великою частиною нашого життя стали соціальні мережі в інтернеті».

Ці проблеми стали очевидними в ході дослідження: 6 із 10 респондентів зазначили, що відчували або спостерігали менш ніжну поведінку в соціальних мережах, а 42% відмітили меншу ніжність між незнайомцями.

Пандемія також вплинула на роль ніжності: 42% вважають, що з моменту пандемії у світі стало набагато менше ніжності, а 2 із 10 вважають, що люди стали менше виявляти турботу один до одного. Незважаючи на це, 28% опитаних заявили, що в цей час люди більше думають про свою сім’ю та інших.

Однак все не так погано, як здавалося спочатку, оскільки більшість людей прагнуть проявляти ніжність до інших, а не отримувати її самі. Ця ж група людей також проявляла ніжність через символічні жести, при цьому 56% визнали, що вони були найбільш ніжні до своїх дітей, а 60% переважно до своїх партнерів. Найчастішими проявами ніжності була турбота про інших, щирі розмови, заохочення та поради: 42% сказали, що роблять це, щоб інші почували себе краще, а 63% зазначили, що це приносить радість їм.

Хоча ми більше любимо проявляти ніжність до інших, нам також подобається відчувати таке ж ставлення і до себе, майже половина респондентів стверджують, що це допомагає їм відчувати підтримку, а 49% опитаних таким чином відчувають, що їх цінують.

Професор Крістакіс додає: «Коли ви поводитеся доброзичливо з незнайомцями, які є вашими співгромадянами, особливо коли це відбувається несподівано і вас переповнює чиста емпатія, це допомагає створити лавину добра. Люди хочуть отримувати, але – навіть більше – вони хочуть ділитися ніжністю, оскільки розуміють, що чим вони ніжніші до інших, не лише до своєї сім’ї, а й своїх співгромадян, тим кращим може бути світ».

Ніжність – це поведінка, яку ми хочемо бачити частіше: 61% опитаних вважають ніжність рисою щасливішого суспільства, а понад 50% називають її запорукою психічного добробуту для всіх. Незважаючи на те, що дані показують, що люди в середньому проявляють доброту чотири рази на тиждень, на думку опитаних, прості вчинки, такі як увага до інших, чесність та прощення, збільшили б нашу віру в те, що людство може бути більш ніжним. 

Для того, щоб надихнути людей частіше робити вибір на користь ніжності, показуючи їм, наскільки приємною вона є «на смак», Milka запустила нову інтегровану кампанію зі слоганом «Ніжність смакує краще».

За допомогою нового рекламного ролика, а також діджитал-активацій бренд хоче надихнути людей якомога частіше проявляти добрі і справжні емоції у щоденній рутині. Щоб  показати, як просто зробити світ трішки ніжнішим, Milka пропонує завантажити Instagram-маску  на сторінці бренду @milka.ukraine та отримати своє завдання: нагодувати вуличну тварину чи написати комусь ніжний пост. Таких завдань більше 10, вони прості, але дійсно змінюють світ навколо.

«Milka вірить, що в житті, як і в шоколаді, ніжність смакує краще. Ми хочемо надихнути людей на ще більше проявів ніжності. Ось чому раді підтримати глобальну кампанію зі слоганом «Ніжність смакує краще». Наше дослідження показує, що ніжність відіграє величезну роль у суспільстві, тим більше після складного попереднього року і лише один невеликий вчинок на день може зробити світ ніжнішим. Приєднуйтесь до нас і зробіть 2021 рік найбільш ніжним!»
Олена Солодка
бренд-менеджер Milka в Україні

Расскажите друзьям про новость