Miami Ad School использовали принцип домино в рекламе аспирина.
10 Ноя 2015, 12:43

Miami Ad School использовали принцип домино в рекламе аспирина.

Созданные креативщиками из Miami Ad School Berlin для международной фармацевтической компании Bayer смешные принты показали, как аспирин не дает плохому настроению затронуть других людей. 

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Расскажите друзьям про новость