Дослідження компанії Gradus Research говорять, що 33% віддають перевагу покупкам онлайн, а 50% усіх респондентів купують і онлайн, і офлайн. Наразі маємо більше вісімдесяти відсотків споживачів простору e-commerce.
В онлайні купують все. Найбільше одяг та взуття – це 42%. Гаджети та аксесуари 34%, засоби гігієни та догляду за собою 31%, косметика та парфумерія 30%. Далі йдуть дрібна побутова техніка – також 30%, ліки (у тому числі БАДи та вітаміни) 28% та товари для дітей 23%.
— Жінки більшою мірою все ще схильні до покупок офлайн, тому що шопінг для них лишається певним видом розваг, розслаблення чи знаття стресу, — рассказывает Евгения Близнюк, CEO & Founder «Gradus Research».— Цікаво, що жінки вдвічі меньше за чоловіків купують гаджети онлайн, але не тому, що купуть їх меньшій кількості – офлайновою дорогою крокують вони до магазину, в якому можуть порадитись із живим консультантом.
Оплата послуг упевнено мігрує в онлайн. Поповнення мобільного зв’язку 79% та сплата за комунальні послуги 69% –більшість зрозуміла зручність та цінує швидкість такого способу. Тішить, що починає збільшуватись цифра продажу онлайн транспортних квитків. Це вже 29% при тому, що придбати квиток на потяг не виходячи з дому можна було ще десять років тому. Відтепер саме так робить кожен третій респондент.
Драйвером онлайн оплат є молодь у віці від 18 до 34 років. Це все вони хочуть жити на повну і цінують кожну хвилину свого життя: транспортні квитки 42%, квитки на культурно-розважальні події 26%, підписки на платні сервіси відео та музичного контенту 24%, навчальні послуги 15%.
Опитування було проведено дослідницькою компанією Gradus Research методом самозаповнення анкети в мобільному додатку gradus.app.
Онлайн-панель Gradus відображає структуру населення міст з кількістю мешканців більше 50 тисяч у віці 18-60 років за статтю, віком, розміром населеного пункту та регіоном. Період проведення поля: 28 вересня 2021 року, 20:00 29 вересня 2021 року 7:00. Розмір вибірки: 1 000 респондентів.