МЕТРО запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa
21 Авг 2019, 08:34

МЕТРО запускає онлайн-магазин для клієнтів HoReCa

Компанія «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» запускає власний онлайн-магазин shop.metro.ua для професійних клієнтів HoReCa (ресторанів, кафе, готелів, кейтерингових компаній тощо).  Цей проект став ще одним кроком у реалізації багаторічної стратегії компанії щодо розвитку бізнесу доставки для HoReCa в Україні. 

Пілотним регіоном роботи онлайн-магазину стане Київ та Київська область. Для максимального забезпечення харчової безпеки та якості товарів, доставка здійснюватиметься силами компанії «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» на спеціально обладнаних автомобілях, із суворим дотриманням температурного режиму. До кінця 2019 року компанія має на меті розширити покриття онлайн-магазину на всі інші міста, де зараз працює доставка для професійних клієнтів METRO — це Одеса, Харків, Львів, Івано-Франківськ, Дніпро. 

Функціонал сайту онлайн-магазину було розроблено з урахуванням специфіки насиченого робочого графіку HoReCa-клієнтів, таким чином, щоб процес замовлення товарів для них був швидким, зручним та зрозумілим. Зокрема, сайт пропонує клієнтам інтелектуальний пошук, персональний кабінет, списки покупок, збереження історії замовлень та обраних товарів, відстеження статусу виконання замовлень, інформацію щодо програми лояльності, індивідуальні пропозиції та знижки тощо. Також, задля зручності клієнтів, компанія значно спростила процес авторизації, відмовившись від необхідності запам’ятовувати паролі. Доступ здійснюється за допомогою одноразового паролю, який користувач отримує на свій мобільний телефон під час кожної авторизації на сайті. 

Інтерфейс сайту автоматично адаптується під екран будь-якого сучасного пристрою. Також клієнти можуть обирати мову сайту з 3 варіантів: українська за замовчуванням, англійська та російська.

Наразі на сайті онлайн-магазину представлено понад 14 000 позицій товарів, включаючи власні торгові марки та продукцію власного імпорту METRO. Асортимент переважно складається зі спеціалізованих товарів для сегменту HoReCa, що були ретельно відібрані спільно з професійними клієнтами, яких компанія залучила до роботи над сайтом. Окрім цього, в онлайн-магазині представлений спеціальний асортимент алкоголю, підібраний відповідно до потреб клієнтів HoReCa. До кінця року компанія планує значно розширити загальний асортимент сайту за рахунок збільшення пропозицій непродовольчих товарів. 

«Ми віримо, що саме у персоніфікованій роботі з ключовими клієнтами полягає успішний розвиток нашого бізнесу, і тому раді анонсувати перший етап нашого власного e-commerce рішення для HoReCa-клієнтів. – коментує Антон Жорін, Директор з маркетингу «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». – Для того, щоб забезпечити для наших клієнтів найкращий сервіс, для роботи над цим проектом ми залучили одну із провідних IT-компаній, що розробляє інноваційні рішення для В2В та e-commerce ринку в багатьох країнах ЄС».

Робота над сайтом тривала 14 місяців фахівцями чеської компанії U-Sluno, що спеціалізується на розробці IT-рішень для торгівлі, дистрибуції та логістики. Сайт онлайн-магазину METRO використовує хмарні технології, у тому числі digital-ядро на базі сервісу Corezoid. Схожі рішення для професійних клієнтів вже імплементовані компанією METRO в інших європейських країнах. 

 

Расскажите друзьям про новость