МЕТRО Україна запустила пілотний проект зі збору одягу в Києві
28 Фев 2020, 13:00

МЕТRО Україна запустила пілотний проект зі збору одягу в Києві

METRO Україна підтримує глобальні тенденції щодо збереження навколишнього середовища, та з лютого 2020 року запрошує всіх дружніх до довкілля людей, долучитися до збору одягу для тих, хто цього найбільше потребує. Процес здачі одягу доволі простий: щоб стати учасником ініціативи потрібно залишити речі в спеціалізованих контейнерах, які розміщені на території паркувального майданчика торговельного центру METRO Позняки  (проспект П. Григоренка, 43). 

У рамках проекту приймається одяг, взуття, тканини, рушники, скатертини та постільна білизна.  Головна умова – речі мають бути чистими та випраними. Професійні клієнти HoReCa також можуть зробити свій позитивний внесок у цей проект та передати на благодійність текстиль, який більше не використовується у їхніх закладах. 

Партнером ініціативи «Вашому одягу – друге життя» стала благодійна організація «Фонд «Асперн». Майже 20 років ця установа опікується людьми, що опинилися в складних життєвих обставинах, та в рамках спільного з METRO Україна проекту, передаватиме зібраний одяг тим, хто цього найбільше потребує.

«Наші звички впливають на планету, тож починати потрібно саме із себе. Команда «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» переконана, що сталий розвиток є ключем до трансформації усіх викликів у можливості та активно запрошує своїх клієнтів і працівників дбати не лише про природу, а й допомагати тим людям, які опинилися в складних життєвих обставинах. Тож окрім пункту прийому вторинної сировини, куди можна здати такі відходи, як: скло, ПЕТ-пляшки, алюмінієві банки, макулатуру та тетра пак, компанія пропонує долучитися до збору одягу. Це ще один крок METRO Україна у впровадженні політики збереження навколишнього середовища, який ми віримо, що дозволить не лише зменшити негативний вплив на планету, а й дасть можливість усім бажаючим допомогти незахищеним верствам населення – дітям-сиротам, багатодітним сім’ям, пенсіонерам, переселенцям та малозабезпеченим людям», – коментує Олена Вдовиченко, комерційний директор «МЕТРО Кеш енд Кері Україна». 

Нагадуємо, що одним із головних елементів реалізації стратегії сталого розвитку METRO є проект із роздільного збору відходів, який компанія започаткувала у всіх київських торговельних центрах METRO у квітні 2018 року. 

З літа 2019 року METRO Україна співпрацює у рамках програми з роздільного збору з інтернет-платформою Zakaz.ua, приймаючи та передаючи на переробку вторинну сировину їхніх клієнтів. До ініціативи долучилися ще одні партнери компанії METRO – благодійна організація «Фонд «Асперн», який дбає про навколишнє середовище та регулярно здає вторинну сировину в пункт сортування. 

Станом на 2020 рік «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» розширила програму з роздільного збору на сім торговельних центрів METRO у Києві, Харкові та Маріуполі і планує масштабувати цей проект та встановити індивідуальні контейнери та спеціальні урни й в інших торговельних центрах METRO в Україні. 

Расскажите друзьям про новость