METRO запустив власну гілку метро, щоб відсвяткувати День народження
25 Окт 2021, 11:09

METRO запустив власну гілку метро, щоб відсвяткувати День народження

Поки в Києві в черговий раз переносять будівництво нових станцій метро, бренд METRO запустив власну жовту гілку, і все це для того, щоб гучно відсвяткувати свій День народження. 

Минулого місяця по Києву з’явилася інтригуюча зовнішня реклама без логотипів лише з написом “ЖОВТА ГІЛКА МЕТRО У ВЕРЕСНІ”.

Користувачі соц мереж почали бурхливо її обговорювати. Кияни розділилися на 2 табори: одні обговорювали куди буде вести нова гілка, інші помітили схожість реклами з брендом МЕТRО та почали жартувати з приводу влучної іронії мережею над своєї назвою.

Виявилось, що така рекламна кампанія була частиною проекту до Дня народження МЕТRО. Концепцією та реалізацією якої займалося агентство Initiative.

Бренд вирішив до вісімнадцятиріччя обіграти свою назву та запустити свою власну гілку МЕТRО. Розповіли про це маючи тільки 12 бордів та інтригуючі анонси на радіо.

“А ви чули, зовсім скоро, вже у вересні буде змога у щасливчиків проїхатися з вітерцем. Оце так новина Жовта гілка мЕтро вже у вересні!” 

Але мала кількість розміщень не завадила кампанії розійтися по Києву. Пабліки соцмереж та преса швидко звернули увагу на амбітну обіцянку та рознесли новину про запуск Жовтої гілки по всій мережі. А коли зацікавленість досягла піку, METRO змінив рекламний сюжет та розвіяв інтригу. На білбордах, радіо та популярних сайтах з’явилось пояснення та заклик реєструватися но жовту гілку. Кияни оцінили гумор та активно почали реєструватися в акції.

Новою жовтою гілкою МЕТRО можна було дійсно проїхатись, але не під землею, бо вона була наземною. Маршрут жовтої гілки з’єднав всі ТЦ МЕТRО та мав вигляд жовтих спорткарів, які забирали з особистим водієм переможців з дому, привозили в ТЦ МЕТРО, а потім з покупками відвозили додому. 

Жовту гілку METRO підтримав відомий український блогер Орест Мурій, який записав комедійний скетч з такої історичної події в Києві, як відкриття нової гілки.

Проект привернув увагу місцевості до інфраструктурних проблем, а також іронічно посміявся над постійними порівняннями бренда МЕТRО з метрО. Таким чином залучивши нову молоду аудиторію та покращивши прихильність до бренду.

Расскажите друзьям про новость